آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 6 تیر)

به گزارش بلاگ پو، قیمت انواع تلویزیون از برند های مطرح ایران و دنیا، به تاریخ 6 تیر 98 را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 6 تیر)

به گزارش خبرنگار ، تلویزیون ها یکی از اساسی ترین لوازم هر خانه محسوب می شوند که در ساعات مختلف اعضای خانواده را گرد هم جمع نموده و لحظات شادی را برای آن ها ایجاد می نماید. شرکت سازنده، اندازه، کیفیت و امکانات تلویزیون های هوشمند امروزی به شدت مورد توجه خریداران است که هر کدام از موارد یاد شده می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تلویزیون داشته باشد. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تلویزیون های بازار به تاریخ 6 تیر 98 نگاهی بیاندازیم. بازار تلویزیون در دو هفته گذشته با افت قیمت مناسبی همراه بوده و قیمت اکثر مدل ها تا 300 و 400 هزار تومان کاهش داشت، امیدواریم این روند در تابستان نیز ادامه پیدا کند.

**تمامی قیمت ها به تومان است**

**در فهرست های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارنتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می رسند. **

شرکت سونی

شرکت سونی محصولاتی گسترده در حوزه های مختلف فراوری می نماید و یکی از برترین شرکت های فناوری در دنیا محسوب می گردد. این شرکت محصولات خود را در ایران نیز به فروش می رساند که از جمله محبوب ترین فراوریات این برند در ایران می توان به تلویزیون های خانگی سونی اشاره نمود. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سونی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت سامسونگ

محصولات سامسونگ در دامنه ای گسترده مناسب برای تمام سلایق و احتیاج های بازار فراوری می گردد و برای هر گروهی با هر مقدار بودجه اقتصادی مناسب است. فراوریات سامسونگ از طول عمر بالا، کیفیت مناسب و قیمتی مطلوب بهره می برند که انتخاب محصولات این شرکت کره ای را آسان می نماید. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می کنید:

ال جی

ال جی از شرکت های قدیمی و باسابقه بازار محسوب می گردد که به خصوص در بخش لوازم خانگی فراوریات بسیار باکیفیت و پرطرفداری دارد، از این محصولات می توان به تلویزیون های ال جی اشاره نمود که سال ها است در بازار ایران به فروش می رسد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت ال جی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک با توجه به سابقه و اعتبار فراوانی که در طی سال های فعالیتش به دست آورده قابل اطمیانان است. برند پاناسونیک بر روی هر محصولی نشان دهنده کیفیت و دوام بالای آن بوده و دیگر احتیاجی به تحقیق و جست و جو ندارد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت پاناسونیک در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در فراوری تلویزیون های خود داشته و با سرمایه گذاری برروی این بخش به دنبال افزایش حضور خود در بازار لوازم خانگی به خصوص تلویزیون است. فیلیپس محصولاتی با کیفیت فراوری می نماید و می تواند به انتخابی قابل اطمینان برای خریداران تبدیل گردد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت فیلیپس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت TCL

شرکت تی سی ال از برند های چینی بازار لوازم خانگی است که با توجه به عمر کوتاه 38 ساله خود توانسته به یکی از برترین شرکت های دنیا در این حوزه تبدیل گردد. تی سی ال رشد خود را از سال 2010 شروع کرد و از سال 2015 به عنوان سومین برند پرفروش تلویزیون در دنیا شناخته می گردد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت توشیبا در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت های ایرانی

قبل از خرید تلویزیون بهتر است نگاهی به کیفیت و قیمت محصولات ایرانی نیز بی اندازید، برند های ایرانی بازار لوازم خانگی و تلویزیون در سال های اخیر رشد چشمگیری داشتند و حال محصولاتی همرده با برند های برتر دنیا فراوری می نمایند. فراوریات ایرانی قیمت مناسبی نیز دارند که از این جهت می توانند به انتخاب اول خانواده های ایرانی تبدیل شوند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های برند های ایرانی بازار را مشاهده می کنید:

گزارش از عبدالله مطیع

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8437

به "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 6 تیر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 6 تیر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید