شروع پیش فروش 4 محصول سایپا از فردا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: قایم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از فردا - چهارم مردادماه - شروع خواهد شد.

شروع پیش فروش 4 محصول سایپا از فردا

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت خودروسازی سایپا، مجید باقری اضافه نمود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در فراوری با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا 151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش اضافه نمود: قرعه کشی طرح مشارکت در فراوری جاری سایپا، فردا (چهارم مردادماه) با حضور نمایندگانی از نهادهای ذی ربط و رسانه های همگانی برگزار می گردد و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را شروع خواهیم کرد.

باقری با اشاره به کوشش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار فراوری، عرضه های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه ها در بازار حرکت کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30660

به "شروع پیش فروش 4 محصول سایپا از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 4 محصول سایپا از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید