احتمال میزبانی ایران در سومین دوره تورنمنت فوتسال کاسپین

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سرنوشت برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران در گرو مشخص زمان رقابت های جام ملت های آسیا است. این مسابقات احتمالاً در آذر یا اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

احتمال میزبانی ایران در سومین دوره تورنمنت فوتسال کاسپین

تیم ملی ایران طبق تقویم برنامه های خود و بر اساس رویه چند سال اخیر، در آذرماه تورنمنت چهار جانبه کاسپین را با حضور روسیه، آذربایجان و قزاقستان در پیش دارد.

در صورتی که جام ملت های آسیا در آذرماه برگزار گردد، تورنمنت کاسپین به بعد از این مسابقات موکول می گردد. در صورتی هم که رقابت های آسیایی در اسفند انجام گردد، چهار تیم حاضر در تورنمنت کاسپین قبل از جام ملت ها با یکدیگر بازی خواهند داشت.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ایران در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر در مورد اینکه گفته می گردد آذربایجان میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود، گفت: من هم این خبر را شنیدم اما نمی دانم منبع آن کجا است. مشخص کننده میزبان تورنمنت کاسپین، ایران و روسیه هستند. صحبت های اولیه اجرا شده است. محتمل است که خودمان میزبان این دوره از تورنمنت باشیم. منتظر مشخص تاریخ جام ملت های آسیا هستیم و سپس به سرعت درباره زمان برگزاری تورنمنت کاسپین تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، تورنمنت فوتسال کاسپین در سال 1396 و با طرح پیشنهادی ایران شروع به کار کرد.

در دوره نخست که به میزبانی شهر اصفهان در ایران برگزار گردید، تیم کشورمان به عنوان قهرمانی رسید و روسیه نایب قهرمان شد.

در سال 1397 قزاقستان میزبان تورنمنت کاسپین بود اما به دلیل مشکلاتی که برای این کشور پیش آمد، برگزاری مسابقات لغو شد. به جای این تورنمنت، ایران به همراه روسیه و آذربایجان به کشور اسلواکی رفتند و با یکدیگر بازی کردند.

در سال 1398هم تورنمنت کاسپین به میزبانی آستاراخان روسیه برگزار گردید که ایران بعد از میزبان، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27211

به "احتمال میزبانی ایران در سومین دوره تورنمنت فوتسال کاسپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال میزبانی ایران در سومین دوره تورنمنت فوتسال کاسپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید