ارائه لایحه چابک سازی شهرداری تهران به شورای شهر

به گزارش بلاگ پو، شهردار تهران در خصوص موضوعات مختلفی از جمله ورود شهرداری به مسکن استیجاری، سفر شش روزه یکی از مدیران شهرداری به سوییس توضیحاتی را ارائه کرد.

ارائه لایحه چابک سازی شهرداری تهران به شورای شهر

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز برای ارائه لایحه دو فوریتی انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی به شورای شهر آمدیم، گفت: در بودجه 97 و 98 تامین منابع به وسیله اوراق مشارکت پیش بینی شده است که بر همین اساس برای تکمیل خطوط سه، چهار و شش و هفت همچنین اتوبوسرانی این لایحه دو فوریتی ارائه شده است که خوشبختانه به تصویب رسید و ضمن تشکر از اعضای شورای شهر امیدواریم با اولویت خرید حداقل هزار اتوبوس این اوراق نهایی گردد.

وی با اشاره به اینکه دولت کوشش می نماید که در راستای تامین منابع اوراق مشارکت به شهرداری یاری کند،اظهارکرد: وزیر اقتصاد و معاونان رئیس جمهوری از انتشار این اوراق مشارکت حمایت کردند و امید است سهم دولت در تامین حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

حناچی در خصوص انتصابات جدید با رد تغییر معاون معماری و شهرسازی با بیان این که تغییر معاون شهرسازی در دستور کار نیست، گفت: چابک سازی شهرداری تهران جزو احکام بالادستی است و به زودی جزئیات این لایحه برای چابک سازی شهردای تهران به شورا ارائه می گردد.

وی در خصوص رنگ در شهر نیز با اشاره به اینکه این موضوع یک دستور العمل است و در مناطق مختلف از جمله 7 و 8 اقدامات خوبی اجرا شده است، اظهار کرد: رنگین شدن شهر به معنای رنگ پاشیدن به شهر نیست بلکه با حضور هنرمندان می توان این مهم را محقق کرد.

حناچی درباره پیشنهاد شهرداری برای حضور در طرح مسکن اجتماعی و استیجاری گفت: مسکن اجتماعی و مسکن مورد حمایت برعهده شهرداری ها است و شهرداری ها هم ابزار و هم انگیزه های لازم را در این زمینه دارند. براساس قانون 55 شهرداری ها پیشنهاد شده که شهرداری ها وارد این موضوع شوند و با موافقت هیئت دولت این اجازه به شهرداری ها داده شده و قرار است وزیر کشور سازوکار این مهم را معین کند.

وی در خصوص سفر شش روزه مدیرعامل سازمان مدیریت بحران نیز با بیان این که باید این موضوع را آنالیز کنیم اما کنفرانس مدیریت بحران در یک اتفاق مهم جهانی است که سالی یک بار برگزار می گردد و حضور مسوولان شهرداری در این کنفرانس مهم محل سوال ندارد، اظهار کرد: تجربه های مدیریت بحران کشورهای جهان در این کنفرانس بیان می گردد و بسیار مهم است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9798

به "ارائه لایحه چابک سازی شهرداری تهران به شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه لایحه چابک سازی شهرداری تهران به شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید