ارتقای زیرساخت های حمل ونقل استان بوشهر، راه آهن مطالبه مهم مردم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح طرح امید اجتماعی گفت: آماده سازی زیرساخت ها برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

ارتقای زیرساخت های حمل ونقل استان بوشهر، راه آهن مطالبه مهم مردم

وی بر لزوم تامین و تولید نیروی انسانی متخصص در استان بوشهر تاکید کرد و اضافه کرد: زیرساخت های استان برای ایجاد ساختار مناسب و تربیت نیروهای متخصص توسعه می یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: جذب سرمایه گذار یکی از فعالیت های ما در حوزه اقتصاد است که با فعالیت سرمایه گذاران در استان زمینه رونق مالی و نهایتا افزایش اشتغال زایی در استان نیز فراهم می شود.

اجرای هشت اتوبان در استان بوشهر

سالاری با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی ابزاری برای انجام کارهای بهتر اجتماعی است، اظهار داشت: ارتقای حمل و نقل هوایی، دریایی و جاده ای در استان بوشهر یکی از مهمترین برنامه های ما در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه هشت محور اتوبان در استان بوشهر در حال اجرا است، اظهار داشت: با اجرایی این طرح ها نیاز به توسعه حمل و نقل جاده ای تا مدت ها در استان وجود نخواهد داشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ساخت خروجی جدید بوشهر تحولی در زمینه گردشگری ایجاد می کند، گفت: این خروجی موجب کاهش بار ترافیکی در شهر بوشهر خواهد بود.

راه آهن مطالبه مهم مردم استان بوشهر

وی با بیان اینکه راه آهن یکی از مطالبه های اصلی مردم و نیازهای ضروری استان است، گفت: راه آهن یکی از طرح های مصوب دولت است اما در مرحله قرارداد با سرمایه گذار چینی فرایند کار متوقف شد و اکنون به دنبال پیمانکاران با کیفیت و مناسب هستیم.

سالاری یکی از مسائل استان را در حوزه آب دانست و گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم مسائلی که بر اثر خشکسالی پیاپی در استان ایجاد شده را کاهش دهیم و 25درصد از نیاز آب استان را با استفاده از دریا و آب شرین کن تامین و مسائل تا قبل از تابستان مرتفع کنیم.

توسعه آموزش در استان

وی با بیان اینکه توسعه آموزش در استان بوشهر نیاز به برنامه ریزی های اساسی دارد، بیان کرد: ارتقای سطح قبولی دانش آموزان در دانشگاه های معتبر کشور یکی از برنامه ها است که با اتاق فکری که در این خصوص راه اندازی شده این سطح ارتقا خواهد یافت.

استاندار بوشهر در ادامه به اجرای طرح های امید اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: طرح امید اجتماعی در شش بخش تدوین شده است که با همکاری ادارات و سازمان های مردم نهاد به اهداف اصلی طرح خواهیم رسید.

سالاری خطاب به شهرداران تاکید کرد: مبنای کار خود را عمرانی نبینند و فعالیت های اجتماعی را در سطح شهرها اجرا کنند.

افزایش اعتبارات عمرانی

وی با بیان اینکه فعالیت های طرح امید در 37 شهر بوشهر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این طرح با پشتیبانی دولت اجرا می شود و اجرای اصلی این طرح به دست خود مردم خواهد بود.

استاندار بوشهر گفت: نگران بودجه نباشید، استان در شرایط بد مالی کشور هم بودجه خوبی را جذب خواهد کرد.

سالاری بیان کرد: در سال گذشته یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبارات به ادارات و دستگاه های مختلف استان وارد شد و امسال این اعتبارات افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با رعایت صرفه جویی در همه حوزه ها، مشکل مالی برای حمایت از طرح های مختلف در استان وجود ندارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20740

به "ارتقای زیرساخت های حمل ونقل استان بوشهر، راه آهن مطالبه مهم مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای زیرساخت های حمل ونقل استان بوشهر، راه آهن مطالبه مهم مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید