ارمنستان به شدت با ورود انواع مخدر به این کشور برخورد می نماید

به گزارش بلاگ پو، مسکو - خبرنگاران - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات ارمنستان در سفرهای نوروزی از سوی گردشگران ایرانی، بیان کرد که این کشور رویه سختگیرانه ای را برای ورود هر گونه ماده مخدر، داروهای روانگردان و داروهای کدوئین دار به اجرا درآورده است.

ارمنستان به شدت با ورود انواع مخدر به این کشور برخورد می نماید

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، سید کاظم سجادی در جلسه آنالیز مسائل و مسائل آژانس های گردشگری ایران به ارمنستان که به منظور آنالیز مسائل و مسائل گردشگران ایرانی برگزار گردید این مطلب را اعلام کرد.

وی با اشاره به تردد گسترده گردشگران ایرانی طی سه سال اخیر به مذاکرات انجام شده با مقام ها و مسئولین ارمنی برای فراهم آوردن امکانات و تسهیلات مناسب برای گردشگران ایرانی اشاره نمود.

سجادی اضافه نمود: هر چند دولت ارمنستان تسهیلات مناسب و قابل قبولی برای گردشگران ایرانی فراهم نموده است اما امکانات فعلی تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد.

سفیر کشورمان خواستار آن شد تا گردشگران ایرانی با رعایت قوانین ارمنستان و پرهیز از ورود هر گونه ماده مخدر، خود و اعضای خانواده را دچار گرفتاری ننمایند.

سجادی به مدیران و روسای آژانس های گردشگری ایرانی فعال در ارمنستان نیز توصیه کرد با معرفی جاذبه های گردشگری و باستانی ایران و بویژه پیشرفت های انجام شده در کشورمان بویژه در حوزه های پزشکی، نسبت به جذب گردشگر ارمنی اقدام نموده و زمینه های لازم برای توریسم سلامت را تبلیغ نمایند.

در ادامه این دیدار روسای آژانس های گردشگری نیز ضمن برشمردن بعضی از مسائل و مسائل موجود در حوزه گردشگری نظیر قیمت بالای بلیت هواپیما، مبادلات پولی و بانکی، بازرسی طولانی و معطلی مسافران در مبادی گمرگی، آگاهی بخشی به مسافرین از مبداء تا مقصد، خواستار یافتن راهی برای برطرف مسائل خود شدند.

ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز که پس از فروپاشی شوروی در سال 1991 استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

اروپام ** 1346 **

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5641

به "ارمنستان به شدت با ورود انواع مخدر به این کشور برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان به شدت با ورود انواع مخدر به این کشور برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید