از کجا مرغ 18 هزار و 500 تومانی بخریم؟

به گزارش بلاگ پو، شاهرخی مدیر بخش فروش یک میدان تره بار در تهران در خصوص علت تجمع مردم در غرفه های فروش مرغ اظهار کرد: از ابتدای این هفته با فاصله دریافت قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار و واحد های صنفی سطح شهر، مردم برای خرید به این مراکز هجوم آورده اند.

از کجا مرغ 18 هزار و 500 تومانی بخریم؟

به گزارش خبرآنلاین؛ وی افزود: روزانه حدود 7 تن مرغ گرم کشتار روز در هر یک از میادین میوه و تره بار تهران عرضه و به هر فرد سه عدد مرغ فروخته می شود تا پاسخگویی تمامی تقاضا ها باشیم.

این مدیر بخش فروش بیان نمود: نرخ مصوب هر کیلو مرغ بر اساس نرخنامه ستاد تنظیم بازار 20 هزار و 400 تومان است، اما هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره بار به دلیل عرضه از سوی دولت (تنظیم بازاری) 18 هزارو 500 تومان عرضه می شود.

شاهرخی ادامه داد: روزانه حدود یک تن مرغ یخ زده نیز تقاضای میادین میوه و تره بار است که با نرخ 15 هزار تومان بدون محدودیت به هر فرد عرضه می شود.

وی شرح داد: فاصله بین قیمت های فروش در واحد های سطح شهر و میادین میوه و تره بار بیش از 15 هزار تومان است و مردم نیز به دلیل عدم قدرت خرید کافی مجبور به خرید از این مراکز و ایجاد صف های طولانی هستند.

این مدیر فروش ابراز کرد: معمولا در فصول سرد سال و با کاهش تولیدات مرغداران، عرضه به بازار کم می شود و دولت برای تنظیم بازار، اقدام به فروش مرغ در مراکز میوه و تره بار می کند تا زمانی که فاصله قیمتی کاهش پیدا کند.

شاهرخی بیان نمود: این روز ها ممکن است حجم مرغی که عرضه می شود تقاضای نیاز ها را ندهد، اما این موضوع تا چند روز آینده بر طرف می شود چراکه حجم تقاضا نیز رفته رفته کاهش پیدا می کند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38701

به "از کجا مرغ 18 هزار و 500 تومانی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا مرغ 18 هزار و 500 تومانی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید