اعلام زمانبندی بازبینی آثار جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت

به گزارش بلاگ پو، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: جدول زمانبندی بازبینی آثار جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت اعلام شد.

اعلام زمانبندی بازبینی آثار جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت

مریم مقدم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد و دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: طی هماهنگی های اجرا شده و پیگیری دبیرخانه این رویداد، جدول زمان بندی بازبینی آثار جشنواره کهن دشت تدوین شده است که طبق این جدول و به جهت تسهیل گروه های نمایشی آثار ارسالی از غرب استان در روز آدینه یازدهم بهمن در فرهنگسرای هنر نظرآباد و متقاضیان مرکز استان در روز شنبه دوازدهم بهمن در تئاتر شهر کرج اجرا خواهند داشت.

مقدم اضافه کرد: آثار ارسالی از غرب البرز با نام های رجبعلی، ماده 148، سبزه متمایل به سفید، پسرکش، هنگام، زم، اول چاله بود بعد چاه، هیاهو برای هیچ و من قاتل پسرتان نیستم در روز آدینه مورخ 98/11/11 در فرهنگسرای هنر نظرآباد به آدرس بلوار آیت اله خامنه ای، جنب بوستان کوثر و بخش دیگر آثار نیز با نام های درد پنهان، زندگی آقای میم، چرخ زندگی چرخ مرگ، حماسه دیگر، پانتومیز، عروس جنگ، توپ قانونی شماره 5، آبی که قطع شد و من بیکار شدم نیز روز شنبه مورخ 98/11/12 در تئاتر شهر کرج به آدرس عظیمیه، چهلا و پنج متری کاج اجرا و بازبینی می شوند.

او گفت: همه گروه های نمایشی باید یک ساعت پیش از زمان معین شده در محل اجرا حضور یافته و هرگونه ملزومات اجرایی را به همراه داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در ادامه به مرحله نهایی سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز اشاره نمود و اضافه کرد: این جشنواره پس از اعلام نتایج بازبینی، وارد مرحله اصلی و نهایی خود شده و آثار منتخب در بوستان ها و میادین شهرستان نظرآباد اجرا خواهند شد.

انتهای پیغام / م

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19434

به "اعلام زمانبندی بازبینی آثار جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمانبندی بازبینی آثار جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید