افزایش انتقادها از وزیر دفاع آلمان به خاطر رسوایی اقتصادی

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - خبرگزاری د.پ.آ آلمان امروز (دوشنبه) از افزایش انتقاد احزاب این کشور از اوزولا فون درلاین در پی انتشار یک سند اقتصادی وزارت دفاع در رسانه ها اطلاع داد.

افزایش انتقادها از وزیر دفاع آلمان به خاطر رسوایی اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، به نوشته این خبرگزاری آلمانی، ماجرای رسوایی اقتصادی در وزارت دفاع آلمان هر روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد.

این در حالیست که روز گذشته (یکشنبه) نشریه بیلد با انتشار تصویری از یک سند اقتصادی وزارت دفاع مربوط به دسامبر 2017 استدلال کرد که شخص وزیر دفاع از پرداخت غیرقانونی به یک مشاور وزارتخانه خبر داشته است.

روزنامه بیلد همچنین فون در لاین را در موضوع اتهام رسوایی اقتصادی وزارت دفاع آلمان مقصر دانسته بود.

در همین ارتباط ماری اگنس اشتراک - سیمرمان سیاستمدار حوزه دفاعی حزب دموکرات آزاد فون در لاین را متهم کرد که هیچ نظارتی بر دستگاه تحت امر خود ندارد.

به گفته وی، این وزارتخانه بزرگ و مهم بطور کامل توسط معاونان و دستیاران فون در لاین اداره می گردد.

سیمرمان در پاسخ به واکنش وزارت دفاع مبنی بر اینکه وقوع چنین اشتباهاتی عادی است، تاکید نمود: گویا میزان چنین اشتباهاتی در این دستگاه آنقدر زیاد است که کسی لازم نمی بیند وجود آن را گزارش دهد.

نشریه بیلد روز گذشته با انتشار سندی مدعی شد که وزیر دفاع این کشور 9 ماه پیش از افشای ماجرای پرداخت غیرقانونی به یک مشاور این وزارتخانه، از این امر آگاه بوده است.

این روزنامه با انتشار تصویری از یک سند اقتصادی وزارت دفاع مربوط به دسامبر 2017 استدلال کرد که شخص وزیر دفاع از پرداخت غیرقانونی به یک مشاور وزارتخانه خبر داشته اما واکنشی نشان نداده است.

رسانه های آلمانی، فون در لاین را متهم می نمایند که در زمان وزارت وی، وزارت دفاع شاهد باندبازی و سوءاستفاده میلیونی از بودجه کشور بوده است.

اروپام ** 6143 ** 1071

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5967

به "افزایش انتقادها از وزیر دفاع آلمان به خاطر رسوایی اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش انتقادها از وزیر دفاع آلمان به خاطر رسوایی اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید