امیدواری در اردوی پرسپولیس؛ ترابی می آید

به گزارش بلاگ پو، با رسمی شدن حضور یوسف المساکنی در تیم العربی، جدایی مهدی ترابی از این تیم قطری قطعیت یافته هر چند این باشگاه به صورت رسمی جدایی ترابی را اعلام ننموده است. با این حال از شنبه شب که خبر حضور مساکنی در العربی مطرح شد، حضور ترابی در پرسپولیس تقویت شد. بحثی که از حدود ده روز قبل باز شده و حتی مدیران باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اظهارنظر نموده و علاقه مندی شان در این باره را علنی نموده بودند.

امیدواری در اردوی پرسپولیس؛ ترابی می آید

گفته می گردد مهدی ترابی صبح دیروز با مدیران باشگاه العربی جلسه ای داشته، ولی طرفین بر سر فسخ قرارداد با هم به توافق نرسیده اند. ظاهراً ترابی خواستار دریافت به جامانده قرارداد شده چرا که او درخواست فسخ نداده است. باشگاه العربی هم فعلاً گفته پولی برای پرداخت نداریم. آن ها از مشتریان ترابی مطلع بوده و حتی از سه باشگاه پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نامه رسمی دریافت نموده اند.

دیروز خبر نامه رسمی سپاهان به العربی برای به خدمت دریافت ترابی در رسانه ها منتشر شد، اما به نظر نمی رسد پرسپولیس و تراکتور هم برای صید این ستاره بیکار نشسته باشند. باشگاه العربی می خواهد بدون پرداخت به جامانده مبلغ قرارداد ترابی با این بازیکن قطع همکاری کند. در غیر این صورت اگر ترابی پیشنهاد قطر ی ها را قبول نکند، احتمال سکونشینی او تا انتها فصل با توجه به جذب مساکنی بالا است. البته ترابی می داند که سال جام جهانی را در پیش دارد و اگر بخواهد بابت دریافت پول راضی به خانه نشینی و یا سکونشینی گردد، تیم ملی را هم از دست می دهد. در هر صورت مذاکرات ترابی با باشگاه العربی برای چگونگی فسخ قراردادش ادامه دارد.

جابجایی قطر 12 بهمن به اتمام می رسد و در فاصله به جامانده قرارداد باید فسخ گردد. فعلاً بعضی اینستاگرام های هواداری، اما وابسته به باشگاه العربی با ترابی خداحافظی نموده اند و گفته شده مهدی هم اینستاگرام العربی را آنفالو نموده است.

ترابی مصمم به بازگشت به پرسپولیس است و با گل محمدی هم صحبت نموده. باشگاه پرسپولیس هم می کوشد مبالغ پرداختی را به خود ترابی بدهد نه العربی و البته از سویی برای اینکه غافلگیر نگردد با مطلعی از نامه تراکتور و سپاهان مکاتبه ای هم با العربی داشته. در اردوی پرسپولیس همه با اطمینان می گویند ترابی به سپاهان نمی رود و اگر به فوتبال ایران برگردد حتماً به پرسپولیس باز خواهد گشت.

ترابی با وجود مطلعی از اینکه بعضی طرفداران پرسپولیس بشدت از دست او عصبانی هستند و اصلاً دل شان نمی خواهد دوباره او را با پیراهن تیم محبوب شان ببینند، قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد و به کادر فنی گفته اگر پرسپولیس او را بخواهد به پیشنهاد های دیگر فکر نخواهد کرد حتی اگر مبالغ پیشنهادی شان چند برابر پرسپولیس باشد. او که روز های بسیار خوبی را در پرسپولیس تجربه نموده و فصل درخشانی را پشت سر گذاشته می خواهد دوباره با پیراهن این تیم بدرخشد و ناراحتی ناشی از جدایی زودهنگامش را از دل طرفداران در بیاورد. او می داند شاید موقعیتی که پیش از این در پرسپولیس به آن رسیده بود را نتواند در سپاهان یا تراکتور به دست بیاورد و حضور در یکی از این دو تیم به لحاظ فوتبالی برایش بازگشت به عقب محسوب می گردد حتی اگر عایدی اقتصادی بالایی برایش داشته باشد.

او در تیم ملی موقعیت جالبی ندارد و همبازیان سابقش مثل علی قلی زاده از او جلو افتاده اند. به همین خاطر درخشش در پرسپولیس می تواند جبران این فاصله را برای ترابی سرعت ببخشد.

ایران ورزشی

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42254

به "امیدواری در اردوی پرسپولیس؛ ترابی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری در اردوی پرسپولیس؛ ترابی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید