امی ین، تیم بی دفاع ، بهترین پست قدوس کجاست؟

به گزارش بلاگ پو، امی ین که در لیگ فرانسه وضعیت خوبی ندارد و به رده نوزدهم سقوط نموده چهارشنبه شب (ساعت 20:30) میزبان رن است و چاره ای جز پیروزی ندارد. رن همان تیمی است که در آغاز فصل مشتری سامان قدوس بود، ولی او بعد از دردسرهایی که برای انتقالش وجود داشت در نهایت امی ین را انتخاب کرد. وضعیت رن در حال حاضر کمی بهتر از امی ین است و با 7 امتیاز در رده سیزدهم واقع شده است، ولی تیم قدوس در صورت پیروزی در بازی امشب با این تیم هم امتیاز می گردد.

امی ین، تیم بی دفاع ، بهترین پست قدوس کجاست؟

امی ین آغاز بدی در لیگ فرانسه نداشت، ولی دو بازی آخرش را به لیل و استراسبورگ باخت تا به منطقه سقوط برود. شکست سه بر یک شنبه چهارمین شکست امی ین در هفت بازی بود و از نگاه روزنامه محلی فرانسوی نشانه ای که این تیم هنوز آماده مسابقات نیست: وقتی تیمی به طور جمعی دفاع نمی کند، باید انتظار بدترین اتفاق را داشت. در استادیوم منو همه بازیکنان در دفاع شرکت نمی کردند و خط دفاع در برابر موج حملات استراسبورگ تسلیم شد. به ندرت دیده بودیم که رجیس گونتر از مصاحبه خودداری کند، ولی دروازه بان امی ین ترجیح داد سکوت کند.

  • امی ین و سامان جایی حوالی قعر لوشامپیونا
  • قدوس: امیدوارم از این گل ها برای ایران هم بزنم

    آمار نگران کننده امی ین

    امی ین موفق گردیده بود نیمه اول را با برتری به خاتمه ببرد، ولی کوشش نیمه دوم بازیکنان برای دفاع از این گل کافی نبود. خبرنگار کوریه پیکار ادامه می دهد: این تیم از آغاز فصل یازده گل خورده که آمار خوبی نیست. امی ین فصل گذشته تنها 42 گل خورد و چهارمین دفاع برتر لیگ بود. نقطه قوت فصل گذشته به نقطه ضعف تیم تبدیل گردیده و خط دفاع تنها مقصر ماجرا نیست.

    در ادامه این گزارش آمده است: پلیسیه، سرمربی تیم نتوانسته تعادل مناسب را در ترکیب تیمش پیدا کند. زونگو، هافبک دفاعی و یکی از ستون های تیم به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی غایب است و جای خالی اش احساس می گردد. باشگاه آلکس بلین را برای جانشینی او خرید، ولی او هم در همان بازی اول مصدوم شد. در حال حاضر تیم هافبک مناسبی برای این پست ندارد.

    سامان قدوس در این فصل توانسته دو گل برای امی ین بزند. او مقابل استراسبورگ نود دقیقه بازی کرد و مقابل رن هم در ترکیب اصلی خواهد بود، با این حال از نگاه خبرنگار فرانسوی هنوز در تیم جا نیفتاده: تکنیک قدوس فوق العاده است، ولی هنوز از نظر جایگیری مشکل دارد و سرمربی نمی داند مناسب ترین پست برای او کجاست. تیم بازیکنان خوبی جذب نموده، ولی هنوز ترکیب مناسب پیدا نگردیده و تیم باید هر چه زودتر به شرایط فصل گذشته برسد. به تنهایی می توان تندتر رفت، ولی در کنار هم دورتر.

    1

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1855

به "امی ین، تیم بی دفاع ، بهترین پست قدوس کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امی ین، تیم بی دفاع ، بهترین پست قدوس کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید