انگلیس: پیشنهاد ما برای بریگزیت تنها طرح قابل مذاکره است

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی نخست وزیر انگلیس خاطرنشان کرد، ترزا می بر این باور است که پیشنهاد ارائه گردیده از سوی وی درخصوص خروج از اتحادیه اروپا (بریگزیت) تنها برنامه معتبر و قابل مذاکره در این راستا محسوب می گردد.

انگلیس: پیشنهاد ما برای بریگزیت تنها طرح قابل مذاکره است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، ترزا می، نخست وزیر انگلیس بر این باور است که پیشنهادی که او درخصوص خروج کشورش از اتحادیه اروپا ارائه نموده، تنها برنامه قابل مذاکره و معتبری است که می تواند حمایت قانون گذاران انگلیسی را جلب کند.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس به خبرنگاران گفت: پیشنهادی که ما ارائه نموده ایم، برنامه ای است که معتقدیم قابل مذاکره است و می تواند موافقت مجلس عوام را به دست آورد.

این سخنگو گفت: نخست وزیر انگلیس از اتحادیه اروپا می خواهد با انرژی روند مذاکرات را درخصوص بریگزیت پیگیری کند.

این در حالی است که پیش تر تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس طرح فعلی دولت برای بریگزیت را محکوم به شکست توصیف نموده و پیش بینی کرد که در پارلمان رد گردد.

بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق انگلیسهم بار دیگر دولت این کشور را بابت بریگزیت مورد انتقاد قرار داد و پیش بینی کرد که اتحادیه اروپا در مذاکراتش با لندن پیروز گردد.

میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور خروج انگلیس از این اتحادیه هم اظهار داشت، قاطعانه با طرح پیشنهادی نخست وزیر این کشور درباره توافق های آینده مخالف است. مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا درباره بریگزیت می گوید، انگلیس نمی تواند تکه هایی از عضویت اتحادیه اروپا را بر دارد و بقیه را رد کند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1249

به "انگلیس: پیشنهاد ما برای بریگزیت تنها طرح قابل مذاکره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس: پیشنهاد ما برای بریگزیت تنها طرح قابل مذاکره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید