ایجاد بیش از 16800 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه

دکتر صائب مدرسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تا سرانجام مرداد ماه 16 هزار و 884 مزاحمت تلفنی برای کاربران مرکز فوریتها ایجاد گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با آمار 14 هزار و 814 تماس افزایش چشمگیری داشته است.

ایجاد بیش از 16800 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه

وی این مزاحمتها را سبب اشغال خطوط 115، اضطراب و ناراحتی و تشویش در همکاران پاسخگو دانست و گفت: از آنجا که برخی از مزاحمین اقدام به فحاشی می نمایند سبب می گردد تمرکز کاربران برای هدایت دیگر افراد از بین برود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین با اشغال خطوط115 افرادی پشت خط می ماند و ممکن است نیروهای اورژانس نتوانند در زمان مناسب بر سر بیمار حاضر و احتمال معلویت و فوت نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه باید در این میان از طریق رسانه های عمومی نظیر تلویزیون صدا و سیما و رادیو فرهنگ سازی انجام گردد اضافه نمود: برقراری تماس با 115 و شماره های امدادی برای زمانی است که جان کسی در خطر باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه خواهان دفاع مراجع قانونی شد و گفت: باید برای افراد خاطی مجازاتی چون پرداخت جریمه و زندان لحاظ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد بیش از 16800 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با ایجاد بیش از 16800 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید