اینوتکس؛ تولد نسل جدید کارآفرینان، وقتی معاون رئیس جمهور میل جوان شدن می نماید

به گزارش بلاگ پو، هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری در حالی برگزار گردید که معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خاطرنشان کرد برای آمدن به این نمایشگاه باید شلوار جین می پوشیدیم.

اینوتکس؛ تولد نسل جدید کارآفرینان، وقتی معاون رئیس جمهور میل جوان شدن می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی تهران این روزها محل حضور نسل جدید کارآفرینان است، جوانان ایرانی این روزها در نمایشگاه فناوری و نوآوری گرد هم آمدند و محصولاتی را ارائه دادند که حتی معاون رئیس جمهور با دیدن شان به وجد می آید و می خواهد همپا و هم سن آنان باشد.

هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس) از روز گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار کرد، این نمایشگاه با هدف افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت آپ ها برگزار شده که تا 22 خرداد ماه نیز ادامه دارد.

نمایشگاه اینوتکس با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف میزبان بیش از 400 استارت آپ است.

هیجان نمایشگاه معاون رئیس جمهور را به اشتیاق جوانی انداخت

شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور فعال و باهیجانی را به نمایش گذاشتند به طوری که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در ابتدای صحبت هایش گفت: در این نمایشگاه باید شلوار جین می پوشیدیم چرا که همه جوان هستند و یک اکوسیستم استارت آپی را با همدلی جوانی در کنار هم ایجاد نموده اند.

ستاری با بیان اینکه استارت آپ ها وارد عمل شدند و بخش سنتی را از جهت خارج می نمایند، گفت: بازار سنتی باید بداند که راهی جز سرمایه گذاری روی جوانان ندارد و در کنار یکدیگر می توانند با اقتصاد سنتی مبارزه نمایند.

محصولات متنوعی که از فکر جوانان ایرانی نشأت گرفته است

در نمایشگاه اینوتکس اپلیکیشن ثبت اطلاعات سلامتی ارائه شد که افراد می توانستند به وسیله این اپلیکشن اطلاعات سلامتی خود نظیر فشار خون، وزن و قند خون خود را اندازه بگیرند، همچنین نرم افزار تبدیل گفتار به متن نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

کرم ها و پمادهای درمان بعضی بیماری ها مانند زخم بستر یا زخم پای دیابتی از دیگر محصولات دانش بنیان ارائه شده در این نمایشگاه بود.

همچنین خدمات آزمایشگاهی و مشاوره در زمینه بررسی و تحقیقات و فرمولاسیون در این نمایشگاه ارائه شد.

یک شرکت دانش بنیان نیز اپلیکیشن ارائه آنلاین پارکینگ ها را به نمایشگاه آورده بود تا رانندگان بدون استرس بتوانند برای پارک خودروی خود اقدام نمایند.

شبیه سازی هایی نیز در این نمایشگاه ارائه شده بود، بازدید نمایندگان از این نمایشگاه می توانستند از شبیه سازی های فوتبال و رالی استفاده نمایند.

فروشگاه های اینترنتی نیز اپلیکیشن های خود را به این نمایشگاه آوردند تا بازدید نمایندگان با نصب این اپلیکشین ها به راحتی بتوانند محصولات مورد احتیاج خود را خریداری نمایند.

محلی نیز برای تبادل اطلاعات و مذاکره شرکت های دانش بنیان با صنعتی ها تعبیه شده بود که نمایندگان شرکت ها و صنایع در کنار یکدیگر به مذاکره برای برقراری ارتباط می پرداختند.

به گفته معاون رئیس جمهور، نمایشگاه اینوتکس می تواند محلی برای تولد نسل جدید کارآفرینان باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7840

به "اینوتکس؛ تولد نسل جدید کارآفرینان، وقتی معاون رئیس جمهور میل جوان شدن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینوتکس؛ تولد نسل جدید کارآفرینان، وقتی معاون رئیس جمهور میل جوان شدن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید