بازرسی از تأسیسات گردشگری سنندج

به گزارش بلاگ پو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با همراهی مسئول اداره شهرستان سنندج روز چهارشنبه 13 فروردین 99 از تأسیسات گردشگری و اماکن تاریخی شهر سنندج، بازدید کردند.

بازرسی از تأسیسات گردشگری سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی سرپرست اداره کل استان گفت: به منظور بررسی شرایط موزه ها، اماکن تاریخی و تأسیسات گردشگری سطح شهر سنندج و تشدید نظارت ها بر روی مهمان پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی سطح شهر و همچنین واحدهای بین راهی محور سنندج دهگلان و سفره خانه های سنتی واقع در محور مذکور، بازدید و سرکشی شد.

او اضافه نمود: خوشبختانه همه واحدهای مورد بازدید در راستای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به تداوم تعطیلی خودخواسته واحد صنفی مربوطه کرده و تعطیل بودند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ضمن تقدیر از مدیران تأسیسات گردشگری، شرح داد: امید است پس از اتمام شرایط کنونی و شکست ویروس کرونا، صنعت گردشگری استان بیش ازپیش رونق پیدا کند.

یک خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد

فریاد حدادیان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان از پلمب یک خانه مسافر متخلف در این شهرستان خبر داد و اضافه نمود: روز سه شنبه 12 فروردین ماه 99 یک خانه مسافر به دلیل اسکان و پذیرش غیرقانونی مسافر پلمب شد.

او اضافه نمود: این اقدام بر اساس دستور دادستان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح شهرستان انجام شده است.

حدادیان شرح داد: فرایند بازدیدها و برخورد با واحدهای متخلف همچنان ادامه خواهد داشت و به همین دلیل از همشهریان محترم درخواست می شود موارد تخلف را به اداره میراث فرهنگی مریوان اطلاع دهند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23039

به "بازرسی از تأسیسات گردشگری سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از تأسیسات گردشگری سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید