باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم

به گزارش بلاگ پو، نایب رییس هیئت مدیره شهرخودرو خاطرنشان کرد که بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و اگر فدراسیون از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم.

باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، مقصود خدایی در خصوص شایعه لغو دو بازی بازی استقلال-پارس جنوبی و فولاد-نساجی، گفت: در ابتدا باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید نمود سلامت بازیکنان به خطر می افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند. حتی بعضی با فرافکنی و طرح موضوعاتی، چون مشکل اقتصادی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و رو به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.

خدایی توضیح داد: با این حال طبق برنامه هیات مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از آغاز لیگ بود 80 درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب آهن هم عیار فنی تیم برای همه تعیین شد که شهرخودرو اگر می گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری، اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده اند، دیگر هیچ صدایی از دوستان به گوش نمی رسد. ای کاش شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

وی ضمن ابراز ناراحتی از شرایط لیگ در هفته جاری گفت: قطعا بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و ما هم به پشتوانه اطمینانی که بهاروند در اجرای مر قانون به ما دادند امروز به میدان می رویم و طبیعتا هر تیمی امروز بازی نکند باید منتظر رای سه بر صفر بازنده باشد. اینکه یک تیم از سفر امتناع کند و تیم دیگری به شهر مقصد برود و باز تصمیم به بازگشت بگیرد از نظر ما چیزی شبیه به مهندسی است.

نایب رییس هیئت مدیره باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: با اینکه با اتکا به پشتوانه حرف آقای بهاروند و مهدی مبنی بر اجرای قانون در سیرجان هستیم، اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می خواهد از حرفش برگردد همین الان به ما بگویند تا علیرغم صرف هزینه زیادی که برای سفر تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان شده، همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم و با یکسان شدن شرایط، همزمان با رقبا ما هم به میدان برویم. پای حق فوتبال خراسان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم که با اعتبار نماینده استانی با این قدمت بازی گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30043

به "باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید