بدترین عید پاک سینما در 25 سال اخیر ، صدرنشینی ژانر وحشت

به گزارش بلاگ پو، مجموع درآمد فیلم های روی پرده در تعطیلی عید پاک به 110 میلیون دلار رسید که بدترین عملکرد از سال 1994 به بعد است؛ وقتی جمعیت منطقه آمریکای شمالی 20 درصد کمتر از امروز بود.

بدترین عید پاک سینما در 25 سال اخیر ، صدرنشینی ژانر وحشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، این هفته فیلم ترسناک نفرین لیورونا که با بودجه 9 میلیون دلار ساخته شده است، در بیش از 3370 سینما روی پرده رفت و کمی کمتر از 27 میلیون دلار فروخت. این فیلم به کارگردانی مایکل چاوس بر اساس یک داستان محلی مکزیکی ساخته شده و منتقدان چندان آن را جدی نگرفته اند. هر چند تماشاگران لاتین به نفرین لیورونا روی خوش نشان دادند و بیش از نیمی از بینندگان آن در هفته اول اکران مکزیکی ها و هیسپان ها بودند.

هفته منتهی به عید پاک در آمریکا و کانادا در واقع سیزدهمین هفته از 16 هفته سال 2019 بود که درآمد سینماها نسبت به هفته های مشابه سال گذشته کمتر شد. ضمن اینکه مجموع عملکرد فیلم های روی پرده نسبت به هفته گذشته حدود 12 درصد افت داشت که برای عید پاک غیرمنتظره بود. اگر درآمد این هفته سینماها را با 140 میلیون دلار عید پاک سال گذشته مقایسه کنیم، این کاهش درآمد حدود 21 درصد می گردد که قابل توجه است.

در فاصله یک هفته تا اکران انتقام جویان: خاتمه بازی، یک فیلم تازه دیگر به نمایش عمومی درآمد و با 11 میلیون دلار فروش در 2824 سینما در صندلی سوم ایستاد. رسوخ که در سینماسکور درجه بسیار خوب A گرفته، داستانی معناگرا دارد و ماجرای واقعی کوشش یک خانواده را برای نجات دادن جان پسرشان با دعا روایت می نماید. این فیلم به کارگردانی روکسان داوسن با بودجه 14 میلیون دلار ساخته شده است.

شزم! در سومین هفته اکران 17 میلیون دلار در بیش از 4180 سینما فروخت و مجموع درآمد خود را به 121 میلیون دلار رساند. کاپیتان مارول که هفته گذشته ششمین فیلم پرفروش بود، این هفته دو پله بالاتر رفت و با 9 میلیون دلار فروش در 2650 سینما از مرز 400 میلیون دلار در آمریکای شمالی گذشت. دامبو هم با هفت میلیون دلار درآمد در چهارمین هفته اکران، وارد باشگاه فیلم های 100 میلیون دلاری شد.

تریلر فراطبیعی نفرین لیورونا که بر اساس افسانه زن گریان ساخته شده، همزمان در 71 بازار بین المللی به نمایش درآمد و 30 میلیون دلار فروخت تا مجموع درآمد آن در دنیا به 57 میلیون دلار برسد. این فیلم گونه وحشت برای نمایش در سینماهای آمریکا درجه سختگیرانه R گرفته که نمایش آن را برای برای افراد زیر 17 سال بدون حضور پدر و مادر یا یک بزرگ تر ممنوع می نماید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6424

به "بدترین عید پاک سینما در 25 سال اخیر ، صدرنشینی ژانر وحشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین عید پاک سینما در 25 سال اخیر ، صدرنشینی ژانر وحشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید