بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی 5 لیتر آب می نوشید

به گزارش بلاگ پو، یک مرد انگلیسی به دلیل اینکه روزانه پنج لیتر آب می نوشید تا به کرونا مبتلا نشود در نهایت از حال رفته و در بیمارستان بستری شد.

بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی 5 لیتر آب می نوشید

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: یکی از ساکنان شهر پچ وی انگلیس به دلیل اینکه برای محافظت از خود در برابر کووید 19 روزانه پنج لیتر آب می نوشید در نهایت در بیمارستان بستری شد.

لوک ویلیامسون، 34 ساله در اولین قرنطینه ای که به دلیل همه گیری در انگلیس وضع شد در خصوص فواید آب آشامیدنی در مبارزه با ویروس کرونا آگاه شد. این مرد ظاهرا برای پیشگیری از ابتلا هر روز دو برابر میزان توصیه شده آب می نوشید.

همسر این مرد می گوید که یک روز شوهرش در حالی که مشغول استحمام بود از حال رفت و او به محض آگاه شدن به سرعت با امدادگران تماس گرفت.

به گفته این زن، تیم امداد و نجات پس از 45 دقیقه به محل رسیدند و در 20 دقیقه آخر، شوهرش هیچ واکنشی به سخنان وی نشان نداد.

ویلیامسون حدود سه روز را در بخش مراقبت های ویژه و متصل به دستگاه تنفسی گذراند. در طول معاینه پزشکان دریافتند که بیمار دچار مسمومیت با آب (به دلیل نوشیدن آب زیاد) شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مرد به دلیل افت شدید سطح سدیم در بدنش، دچار شوک مغزی شده بود. بیمار یاری های لازم را دریافت کرد و به خانه فرستاده شد هرچند به گفته همسرش هنوز بهبودی خود را به طور کامل بازنیافته و دچار ضعف و خستگی است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40899

به "بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی 5 لیتر آب می نوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی 5 لیتر آب می نوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید