بلیت های جشنواره تئاتر رضوی برای عموم رایگان شد

به گزارش بلاگ پو، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: عموم مردم می توانند به صورت رایگان نمایش های سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی را به تماشا بنشینند.

بلیت های جشنواره تئاتر رضوی برای عموم رایگان شد

به گزارش خبرنگاران، رضا لنگری اظهار کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط فرهنگی و سهولت دسترسی علاقه مندان به تئاتر، این تصمیم از سوی ستاد اجرایی جشنواره گرفته گردیده است. بلیت های هر اجرا در اختیار دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی مستقر در مجتمع فرهنگی، هنری گلشن بجنورد(طبقه فوقانی) گذاشته گردیده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این واحد، بلیت اجراهای مورد نظر خود را دریافت نمایند.

وی تاکید نمود: به منظور کوشش برای یکپارچه سازی فرآیند توزیع بلیت و جانمایی افراد در سالن و برقراری نظم در اجرای جشنواره، افرادی که علاقه مند به تماشای آثار جشنواره هستند، یک روز قبل از هر اجرا، بلیت حضور خود را تهیه نمایند.کوشش دبیرخانه بر این بوده است که اجراهای جشنواره مورد استفاده عموم خانواده ها و تمامی اقشار قرار بگیرد تا بتوانند ماحصل کوشش هنرمندان این عرصه را مشاهده نمایند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با حضور هشت اثر از استان های تهران، قم، فارس، خراسان شمالی، اردبیل، سیستان بلوچستان و خراسان رضوی، 7، 8 و 9 شهریورماه جاری در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 977

به "بلیت های جشنواره تئاتر رضوی برای عموم رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت های جشنواره تئاتر رضوی برای عموم رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید