تاکید ایران و پاکستان بر همراهی و همدلی در مسائل

به گزارش بلاگ پو، نمایندگان ایران و پاکستان ضمن دیدار با هم خواستار گسترش همکاری تهران و اسلام آباد در زمینه های مختلف شدند.

تاکید ایران و پاکستان بر همراهی و همدلی در مسائل

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، 23 اُمین دور جلسات و نشست های کمیته مشترک مرز ایران و پاکستان در شهر کویته پاکستان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور محمد هادی مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان برگزار گردید دو طرف بر لزوم گسترش همکاری ها تاکید کردند.

در بیانیه پایانی نشست به همراهی و همدلی دو کشور در سختی و مسائل تاکیده شده و توضیح داد: تاریخ ایران و پاکستان نشان می دهد که شرایط سخت نتوانسته تهران و اسلام آباد را از هم دور کند.

تهران و اسلام آباد در کوشش هستند تا روابط تجاری و مالی را نیز تقویت نموده و شرایط حمل و نقل کالاهای مورد احتیاج را به وسیله مرزهای مشترک تسهیل نمایند.

در این دیدار دو طرف اعلام کردند: نباید به مسائل کوچک موجود بها داد تا باعث کم شدن روابط مهم و استراتژیک ایران و پاکستان گردد.

تصمیم به اقدام مشترک علیه تهدیدات مرزی و از بین برد مسائل امنیتی یکی دیگر از تصمیمات مهمی است که با حضور مسئولین دو کشور اتخاذ شده است.

مسئولین ایرانی و پاکستانی تاکید کردند که افزایش روابط تجاری به سود هر دو کشور است و می تواند باعث بهبود شرایط در منطقه گردد.

ایران و پاکستان حدود 904 کیلومتر مرز مشترک باهم دارند و قرار است سطح روابط تجاری خود را به 5 میلیارد دلار نزدیک نمایند.

.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18748

به "تاکید ایران و پاکستان بر همراهی و همدلی در مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ایران و پاکستان بر همراهی و همدلی در مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید