تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند خدمات شهری

به گزارش بلاگ پو، نخستین جلسه شهردار منطقه13 با مدیران حوزه خدمات شهری منطقه با هدف تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند حوزه خدمات شهری برگزار گشت.

تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند خدمات شهری

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، مجتبی شکری در این جلسه ضمن استماع گزارش عملکردی مدیران حوزه خدمات شهری و بیان درخواست ها، در سخنانی بر لزوم بهره مندی از همه ظرفیت ها به منظور کسب اهداف مدیریت شهری در خدمت به شهروندان تأکید کرد و افزود: در کسب موفقیت می بایست ضمن پرهیز از روزمرگی، به دنبال خلق فرصت های جدید بر پایه چشم انداز مشخص باشیم.

بکارگیری روش های مطلوب و کارآمد، برنامه ریزی و هماهنگی درون و برون سازمانی، درک عمیق از نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهری، توجه به پاکیزگی، سرسبزی و زیبایی فضاهای شهر، ارتقاء کیفیت زیست محیطی شهر و... از جمله مهمترین محورها و تأکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

همچنین شهردار منطقه ، احداث و توسعه فضای سبز شهری محدوده ، بازپیرایی و ترمیم و تجهیز بوستان ها و فضای سبز محدوده ، توسعه جنگلکاری بوستان جنگلی سرخه حصار، طراحی و اجرای شبکه های آبرسانی فضای سبز ، اجرای شبکه آب خام آبیاری و هوشمند را از اولویت های منطقه در زمینه فضای سبز برشمرد.

شکری افزود: کنترل و پایش آب های سطحی و زیر زمینی ، بازسازی ، بهسازی و توسعه شبکه اصلی جمع اوری آبهای سطحی شامل مسیل ها و کانال های سرپوشیده و روباز و لایروبی و بازسازی قنوات از دیگر رئوس فعالیت های منطقه در سال جاری است

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46394

به "تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند خدمات شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند خدمات شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید