تسویه پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 دانشگاه ها 50 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

به گزارش بلاگ پو، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: تسویه کامل پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری به اعتباری معادل 500 میلیارد ریال احتیاج دارد.

تسویه پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 دانشگاه ها 50 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدتقی نظرپور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: بر اساس آنالیز های اجرا شده اعتبار مورد احتیاج برای تسویه کامل پاداش انتها خدمت بازنشستگان هیئت علمی و غیرهیئت علمی سال 1397 دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری به اعتباری معادل 500 میلیارد ریال احتیاج است.

نظرپور ادامه داد: بر اساس اسناد و مدارک دریافت شده از دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری این وزارت پیروز به پرداخت بخش قابل توجهی از پاداش انتها خدمت بازنشستگان هیئت علمی و غیرهیئت علمی سال 1397 به تعداد 1178 نفر شده است. لیکن برای تسویه کامل با سایر بازنشستگان سال گذشته به مبلغی معادل 500 میلیارد ریال احتیاج است که از این مبلغ 38 میلیارد ریال آن متعلق به 47 نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه پیغام نور است.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با توجه به اینکه این موضوع یکی از نگرانی های وزارت متبوع تلقی می گردد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی مکاتبه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از حمایت های ثمربخش آن سازمان مبنی بر تخصیص اعتبارات به منظور پرداخت پاداش انتها خدمت بازنشتگان، به پیگیری های به حق و مکرر وی نیز اشاره نمود و خواهان تخصیص اعتبار یاد شده شده است.

لازم به ذکر است، طبق اعلام وزارت علوم تاکنون پاداش انتها خدمت 251 نفر عضو هیئت علمی و 927 نفر از کارکنان غیر هیئت علمی سال 1397 توسط این وزارت صورت گرفته است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14574

به "تسویه پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 دانشگاه ها 50 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان سال 97 دانشگاه ها 50 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید