تصادف زنجیره ای مرگبار 3 خودرو در محور یاسوج- بابامیدان

به گزارش بلاگ پو، مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از 2 کشته و 2 مصدوم در پی تصادف زنجیره ای سه خودروی پژو 405، سایپا و پیکان اطلاع داد.

تصادف زنجیره ای مرگبار 3 خودرو در محور یاسوج- بابامیدان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، جلال پورانفرد افزود: در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم پل تنگاری 2 نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 14 و 31 دقیقه روز گذشته دوشنبه، (یکم بهمن) در تنگاری به وقوع پیوست اظهار کرد: متأسفانه بر اثر این سانحه دلخراش 2نفر از هموطنانمان در دم جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشتروم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد، اعلام کرد: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه یک زن و یک مرد قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و دو سرنشین دیگر پیکان که یک کودک چهار ساله و یک زن 50 ساله بودند توسط 2 آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

پورانفرد توضیح داد: وضعیت یکی از مصدومان کودک چهار ساله نامطلوب بود که با کوشش پرسنل اورژانس و کادر بیمارستان رو به بهبود است.

وی افزود: علت این تصادف توسط کارشناسان راهور در حال آنالیز است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4156

به "تصادف زنجیره ای مرگبار 3 خودرو در محور یاسوج- بابامیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای مرگبار 3 خودرو در محور یاسوج- بابامیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید