توئیتر، حساب رهبر و رسانه های دولتی کوبا را مسدود کرد

به گزارش بلاگ پو، فارس نوشت: مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی حساب های کاربری متعلق به رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا، ماریلا کاسترو دختر وی و رسانه های دولتی این کشور را مسدود و از دسترس خارج کرد.

توئیتر، حساب رهبر و رسانه های دولتی کوبا را مسدود کرد

به نوشته خبرگزاری رویترز در این اقدام توئیتر که شامگاه چهارشنبه به وقت محلی رخ داد، حساب های کاربری تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه های دولتی کوبا و وزارت ارتباطات این کشور نیز بسته شد.

یک سخنگوی شرکت مؤسس توئیتر در پاسخی عجیب و نامفهوم به سوالات درباره این اقدام، ادعا کرد سیاست های مربوط به اسپم و فریبکاری این کمپانی به کاربران اجازه نمی دهد از طریق حساب های متعدد به صورت مصنوعی موضوعات و بحث ها را ترویج داده یا مانع شوند.

اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگاران کوبا این اقدام توئیتر را سانسور گسترده خوانده و گفت شرکت مذکور پیشتر هم حساب هایی را مسدود کرده بود که بازیابی شده بودند.

این اتحادیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این بار چیزی که جدید است، دامنه گسترده این اقدام جنگ مجازی است که قطعا از پیش برنامه ریزی شده بوده و هدف آن محدود کردن آزادی بیان موسسات و شهروندان کوبایی و ساکت کردن رهبران انقلابی این کشور است.

مسدود شدن حساب های کاربری مقامات و رسانه های رسمی کوبا دقیقا همزمان با سخنرانی میگوئل دیاز کانل رئیس جمهور این کشور انجام شد و او در حال هشدار دادن درباره بحران انرژی بر اثر تحریم های ایالات متحده بود.

310311

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11962

به "توئیتر، حساب رهبر و رسانه های دولتی کوبا را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر، حساب رهبر و رسانه های دولتی کوبا را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید