توخل: ما بازی را در نیمه اول باختیم، سرعت و ذهنیت لازم را نداشتیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن معتقد است شاگردانش در بازی شب گذشته با دیژون به صورت گروهی بازی نکردند و سرعت و ذهنیت لازم را هم نداشتتند.

توخل: ما بازی را در نیمه اول باختیم، سرعت و ذهنیت لازم را نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در هفته دوازدهم لوشامپیونه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب دیژون قعرجدولی شدند و سومین شکست فصل خود را تجربه کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی کانال پلاس فرانسه گفت: فوتبال همین است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد. این اولین باری نیست که یک تیم قعرجدولی، تیم صدرنشین را شکست می دهد و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم ما بازی را در نیمه اول باختیم چون تنها سه شوت به سمت دروازه حریف داشتیم، این در حالی است که نیمه دوم 17 شوت زدیم و اختلاف زیادی بین این دو وجود دارد. به شخصه انتظار بیشتری از بازیکنانم در زمینه سرعت، ذهنیت و نبردهای تن به تن داشتم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما دو گل دریافت کردیم و خیلی اجازه شوتزنی به حریف دادیم که این عادی نیست.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن که تیم تحت هدایتش در چهار بازی اخیر خود در لوشامپیونه 13 گل به ثمر رسانده بود و تنها یک گل خورده بود، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: در نیمه اول بیش از حد منفعل بودیم. به ثمر رساندن گل در حالی که موقعیتی نداشتیم، شاید بدترین چیز برای ما بود. ما هرگز در این دیدار کنترل بازی را در اختیار نداشتیم و ضمن اینکه بی دقت بودیم و در کنارش سرعت و ذهنیت لازم را نداشتیم.

توخل باهشدار به شاگردانش توضیح داد: اگر ما به این شکل بازی کنیم، هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد و طبیعت فوتبال همین است. بعضی می گویند ما در لیگی متفاوت هستیم، اما این حرف در صورتی درست است که ما با صد درصد توان مان بازی کنیم. اگر ما در کنار هم یا با آن قدرت لازم بازی نکنیم، هر چیزی در جریان بازی های مان ممکن است، رخ دهد.

وی در انتها در جمع بندی صحبت هایش گفت: همانطور که گفتم، شاید بدترین اتفاق این بازی به ثمر رساندن گلی بود که شایسته اش نبودیم. ما به صورت گروهی بازی نکردیم و ساختار لازم را نداشتیم. ما نیمه دوم 17 شوت به سمت دروازه دیژون زدیم، اما شاید سزاوار خوش شانسی در این بازی نبودیم.

پاری سن ژرمن با وجود این باخت همچنان با 27 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه است و با تیم های دوم و سوم جدول یعنی نانت و لیل که یک بازی کمتر انجام داده اند به ترتیب 8 و 9 امتیاز اختلاف دارند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14651

به "توخل: ما بازی را در نیمه اول باختیم، سرعت و ذهنیت لازم را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: ما بازی را در نیمه اول باختیم، سرعت و ذهنیت لازم را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید