ثبت نام 3میلیون نفر برای صدور کارت سوخت المثنی، ابطال37 هزار کارت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، زیبا اسماعیلی با اشاره به ثبت نام 3 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی گفت: از این تعداد 2 میلیون و 400 هزار نفر در سامانه ثبت نام نموده اند و ثبت نام 509 هزار نفر نیز به وسیله مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ بوده است.

ثبت نام 3میلیون نفر برای صدور کارت سوخت المثنی، ابطال37 هزار کارت

وی همچنین با تاکید بر این که هم اکنون پالایش اطلاعات ثبت نامی افراد شروع شده است، گفت: اطلاعات دریافتی دسته بندی، پالایش و فیلتر می گردد و آمار نهایی ثبت نام کنندگان به صورت معین به زودی اعلام خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید نمود: بازتوزیع بیش از 260 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 93 به بعد شماره گذاری شده و در دفاتر پست معطل مانده بود، شروع شده است.

اسماعیلی تاکید نمود: همچنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبت نام کنندگان وجود دارد.

وی همچنین از ابطال بیش از 37 هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر اطلاع داد و اضافه نمود: این کارت های سوخت متعلق به کسانی بوده است که در سامانه ثبت نام نموده و به صورت غیرقانونی کارت سوخت خود را به فروش رسانده اند و در استان سیستان و بلوچستان به وسیله این کارت ها سوخت گیری اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، ثبت نام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه (سوم آذرماه) شروع شد و تا روز شنبه هفته گذشته(یکم دی ماه) ادامه داشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3659

به "ثبت نام 3میلیون نفر برای صدور کارت سوخت المثنی، ابطال37 هزار کارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 3میلیون نفر برای صدور کارت سوخت المثنی، ابطال37 هزار کارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید