صندلی جهانی پارادوومیدانی کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، علیرضا مختاری ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان در رقابت های جهانی 2019 که در امارات در جریان است، پیروز به کسب مدال نقره شد اما به دلیل قبول اعتراض ورزشکاری از کشور چک این مدال به برنز تغییر کرد.

صندلی جهانی پارادوومیدانی کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی در این باره گفت: متاسفانه در این ماده شاهد ضعف داوری بودیم. پس از اعتراض های زیادی که از سوی ورزشکار کشور چک و ما نیز انجام شد در نهایت دو حرکت مختاری مورد تائید نهاده شد و ورزشکار ما در صندلی سوم مسابقات ایستاد و مدال او به رنگ برنز تغییر کرد.

وی ادامه داد: ما تا خاتمه شب گذشته در امارات پیگیر شرایط نتایج این ماده بودیم تا حقی از ملی پوش ایران ضایع نشود. اکنون در این ماده ورزشکار چک در صندلی نخست نهاده شد و نماینده آمریکا دوم شد و مختاری نیز در رده سوم نهاده شد.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشور در خاتمه گفت: با توجه به اینکه نفرات اول تا چهارم این رقابت ها پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو می شوند، مختاری با وجود تغییر رنگ مدال همچنان سهمیه پارالمپیک را دارد و در این مورد با مسئله ای روبرو نیستیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15746

به "صندلی جهانی پارادوومیدانی کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی جهانی پارادوومیدانی کار ایران از دوم به سوم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید