جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابت های سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا دیدار و گفت وگو کردند.

جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی باکمان دانشجویان برای شرکت در رقابت های سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به همراه بشیریان دبیر کل،کریمی مسئول کمیته فنی، مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی و نجار مدیر تیم های ملی فدراسیون تیراندازی با کمان دیدار و گفت وگو کردند .

در ابتدا دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: تیراندازی با کمان برای اولین بار از این دوره جزو رشته های ثابت یونیورسیاد شده است، به همین منظور قصد داریم با حمایت فدراسیون، کمانداران دانشجو را هم به این رقابت ها اعزام کنیم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت ها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد. در ادامه شعبانی بهار ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد گفت: این فدراسیون آمادگی خود را در حمایت از تیم دانشجویان اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم با این رقابت ها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

بنابراین گزارش در این نشست در خصوص اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان، کادر فنی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد در مسابقات اوپن فدراسیون که آخر هفته برگزار می گردد دانشجویان شرکت کننده شناسایی و آذر ماه مسابقات انتخابی دانشجویان برگزار گردد.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2246

به "جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید