جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور

به گزارش بلاگ پو، مطهری از جمع آوری یکصد امضا برای طرح تحقیق و تفحص درباره کنکور خبر داد.

جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اردشیر مطهری، کننده مردم گرمسار در مجلس یازدهم در مصاحبه با رادیو مصاحبه با بیان اینکه امکانات برگزاری کنکور با پروتکل های سخت گیرانه فراهم است، اعلام کرد: اگر مسئولین ادعا می کنند که توانایی انجام این کار را ندارند دچار ضعف مدیریتی هستند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین فرزندان این مرز و بوم را مانند فرزند خود بدانند یقینا در کار جهش ایجاد خواهد شد و تصمیمات و سیاست ها با پختگی همراه خواهد بود.

کننده مردم گرمسار با انتقاد از نحوه تصمیم گیری ها درباره کنکور اظهار کرد: ماه هاست که آقایان با تصمیمات خود استرس و نگرانی چندبرابری به داوطلبان کنکور وارد کرده اند.

مطهری شرحات سازمان سنجش درباره برگزاری کنکور را غیرمنطقی خواند و اعلام کرد: از اسفندماه کرونا وارد کشور شده است و این نهاد باید ظرف این مدت اقدامات لازم را انجام می داد. با وجود امکانات و ظرفیت های داخل هیچ شرحی قابل قبول نیست. متاسفانه دانش آموزان در زمانی که باید مطالعه می کردند و برای کنکور آماده می شدند درگیر تصمیمات نادرست وزیران بودند.

وی به اقدامات مجلس درحوزه کنکور اشاره کرد و گفت: اخیرا طرح تحقیق و تفحص درباره کنکور و نه سنجش مطرح شده است یعنی مجلس در نظر دارد تمامی نهاد و ارگان هایی که مرتبط با موضوع کنکور هستند را بررسی کند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم اظهار امیدواری کرد در این تحقیق و تفحص هیچ مورد و مسئله ای در حیطه آزمون های سراسری کشور وجود نداشته باشد.

مطهری از جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور خبر داد و اعلام کرد: تا امروز یکصد نفر از کنندگان مجلس به صورت قاطعانه به دنبال طرح تحقیق و تفحص درباره کنکور هستند و علاوه بر امضای این طرح پیگیر انجام سریعتر آن هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه نمود: این طرح به هیئت رئیسه تحویل شده که با توجه به حدنصاب قانونی مورد نیاز اقدام می کند.

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا با عزم پایدار مجلس انقلابی یازدهم بسیاری از مسائل روشن خواهد شد و بی شک بسیاری از مسئولان و افراد که با فساد و مسائل ارتباط دارند با عدالت روبرو خواهند شد.

این کننده مجلس درباره اعلام نتایج تحقیق و تفحص وعده داد و اظهار کرد: به زودی مسائل در جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود.

مطهری شرح داد: در این که سازمان سنجش به فکر جوانان و سلامت عمومی جامعه است هیچ شکی نیست، اما انتظار می رود این سازمان در پیش بینی های خود دقیق تر باشد و چیدمان برنامه های کنکور را بر اساس شرایط بحران قرار دهد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32027

به "جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید