حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک در اردوی تیم هندبال

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران امروز در تالار این فدراسیون به پایان می رسد. این تیم از فردا در تورنمنت محبت آمیز اصفهان حاضر می شود و هفته آینده راهی قطر می شود تا در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کند.

حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک در اردوی تیم هندبال

در ادامه بازدیدهای وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی اعزامی به رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو 2020، صبح امروز مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هندبال دیدن کردند.

در ابتدای این بازدید علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابت های کسب سهمیه المپیک قطر ارائه داد و گفت: اگرچه بچه ها در گروه سختی قرار گرفته اند ولی می روند تا با تمام وجود برای سربلندی میهن عزیزشان مبارزه کنند.

وی اضافه کرد : فدراسیون آسیایی همچنین بعد از سال ها با درخواست میزبانی ایران برای رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در سال آینده در کشورمان موافقت کرد و امیدواریم تا هندبال با حمایت مسئولان بتواند به آنچه حقش است در آینده ای نزدیک دست یابد.

در ادامه این بازدید مربیان و بازیکنان تیم ملی هندبال به ارائه شرحات و درخواست هایی مبنی بر حمایت بیشتر از هندبال پرداختند.

سپس سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ظرفیت این رشته و حضور پرتعداد لژیونرها در کشورهای اروپایی را باید مورد توجه قرار داد گفت: تغییرات مدیریتی هندبال نیز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار هم این است که رشد و پیشرفت را در این رشته ببینیم. بر این باورم این دوره رشد و توسعه و بالندگی را در ورزش دنبال کنیم و هندبال را هم به سطحی برسانیم که پا را از آسیا فراتر گذاشته و در جهان هم مطرح شود.

وی اهمیت مسابقات هندبال انتخابی المپیک را مورد توجه قرار داد و شرح داد: هر چند که قدرت های برتر آسیا در این رویداد حضور دارند اما هرگاه جوانان ایرانی اراده کنند همانطور که اراده ملت همیشه موجبات عزت کشور را رقم زده، در هندبال نیز می توانند باعث موفقیت شوند.

سلطانی فر گسترده تر شدن دایره استعدادیابی فدراسیون هندبال را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: هندبال ایران توانایی رقم زدن روزهای بهتر را دارد و بسیار امیدواریم که خبرهای خوبی از این رشته و در شان هندبال بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان، میزبانی ایران در رقابت های هندبال جوانان آسیا را یک اتفاق خوب برای این رشته دانست و شرح داد : این میزبانی ها می تواند به رشد و توسعه هندبال کمک کند، از طرفی همچنان نیاز است که روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز از این رشته با وجود محدودیت ها مالی که در اثر تحریم های ظالمانه آمریکا وجود دارد ، تداوم خواهد داشت تا با همگرایی و هم افزایی موفقیت های با ارزشی به ارمغان آید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12338

به "حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک در اردوی تیم هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک در اردوی تیم هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید