خانه تکواندو متعلق به اهالی تکواندوست، منتظر حضور پیشکسوتان هستیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: حضور استاد حسن ملکی با سابقه طولانی در ورزش تکواندو و پیشینه سرمربیگیری تیم ملی در اردو تیم ملی خیلی برای ما اهمیت داشت و باعث شد تا اعضای تیم ملی با انگیزه بیشتری تمرین نمایند و ان شاالله با ادامه حضور پیشکسوتان و قهرمانان در اردوی تیم ملی بتوانیم با روحیه خوب به مسابقات پیش رو اعزام شویم.

خانه تکواندو متعلق به اهالی تکواندوست، منتظر حضور پیشکسوتان هستیم

وی ادامه داد: هر بار که با رسانه ها مصاحبه نموده و یا در مراسمی حضور داشته ام، از بزرگان خودم در تکواندو و ملی پوشان سابق خواهش کردم هر کس که می تواند به تیم ملی یاری کند، تشریف بیاورند با افتخار پذیرای عزیزان هستیم و از همین جا یکبار دیگر دعوت می کنم به شاگردان خود در تیم ملی یاری نمایند. اینجا خانه تکواندو و متعلق به همه اهالی این ورزش است.

عسکری در خصوص مشاوره فنی با ملکی گفت: استاد ملکی سال ها در تیم های ملی و باشگاهی برای من زحمت کشیدند، همه ایشان و همه همه عزیزانی که در این رشته سابقه ای دارند، می توانند به ما یاری نمایند و گفته های آنها را با گوش جان پذیرا هستیم و در برنامه های خودترتیب اثر خواهم داد.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط ملی پوشان گفت: اعضای تیم با روحیه و در یک شرایط مناسب تمرین می نمایند. انگیزه بالایی برای کسب مدال در مسابقات دانشجویان دارند و به امید خدا بتوانیم با دست پر از ایتالیا بازگردیم.

وی در خصوص شرایط فرزان عاشورزاده هم گفت: فرزان در حال طی کردن دوران نقاهت خود است و خیلی آرام در حال برگشت به شرایط فنی است. برنامه های بدنسازی را بدون مشکل انجام می دهد، ولی در بخش فنی کمی با احتیاط پیش می رویم که خدایی نانموده آسیب تشدید نگردد و به مرور به تیم اضافه گردد تا در گرندپری بعدی شرکت کند.

عسکری در خصوص برنامه های آینده تیم ملی هم گفت: درخواست حضور در یک تورنمنت بعد از رقابتهای دانجشویان را به فدراسیون داده ایم که اگر شرایط اقتصادی فراهم گردد بتوانیم بخشی از سقف 40 امتیازی تورنمنت ها را پر کنیم. شهریورماه هم در گرندپری روسیه حضور پیدا می کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اعزام شش ملی پوش به رقابتهای دانشجویان هم گفت: این پتانسیل فعلی تکواندو ایران است که در انتخابی های مجدد ثابت کردند بهترین ها هستند، که قرار است به یونیورسیاد دانشجویان اعزام شوند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8386

به "خانه تکواندو متعلق به اهالی تکواندوست، منتظر حضور پیشکسوتان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تکواندو متعلق به اهالی تکواندوست، منتظر حضور پیشکسوتان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید