خبرنگاران عمر ناوگان مینی بوس در چهارمحال و بختیاری بیشتر از میانگین کشوری است

به گزارش بلاگ پو، شهرکرد- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: عمر ناوگان مینی بوس در استان 29 است در حالی که سقف عمر مفید این ناوگان در کشور 25 سال است.

خبرنگاران عمر ناوگان مینی بوس در چهارمحال و بختیاری بیشتر از میانگین کشوری است

حسین مالکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به اینکه جابجایی 50 درصد مسافران درون استانی از طریق مینی بوس انجام می شود نوسازی این ناوگان یک ضرورت به شمار می رود.

وی ادامه داد: با این وجود میانگین عمر ناوگان اتوبوس در استان هشت سال و عمر کامیون 14 و نیم سال است که در مقایسه با میانگین کشوری آن که 15 سال است در شرایط بهتری واقع شده است.

مالکی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان با عمر بیش از 40 سال، شرح داد: برای فعالیت ناوگان حمل و نقل با بیش از 25 سال محدودیت ایجاد می شود اما ممنوعیتی وجود ندارد، از همین رو از مالکان ناوگان با عمر بالا تقاضا می شود برای بهره مندی از تسهیلات نوسازی اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری همچنین از نیاز ماهانه به پنج هزار حلقه لاستیک در استان خبر داد و گفت: این در حالی است که از ابتدای سالجاری تا به امروز 77هزار حلقه لاستیک دولتی به استان اختصاص یافته که جوابگوی این نیاز نیست.

مالکی خاطر نشان کرد: با توجه به رشد قابل توجه قیمت لاستیک به ویژه برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین، تامین این کالا برای ناوگان استان نیازمند مساعدت های بیشتری است.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری با 2 هزار و 200 ناوگان حمل و نقل مسافر و هفت هزار و 600 کامیون 2.1 درصد ناوگان کشور را در اختیار دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32312

به "خبرنگاران عمر ناوگان مینی بوس در چهارمحال و بختیاری بیشتر از میانگین کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عمر ناوگان مینی بوس در چهارمحال و بختیاری بیشتر از میانگین کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید