خبرنگاران فرماندار: مبادی ورودی به شهرستان قصرشیرین مسدود شد

به گزارش بلاگ پو، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی مسیرهای ورودی به این شهرستان در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها به منظور مقابله با ویروس کرونا مسدود شده است.

خبرنگاران فرماندار: مبادی ورودی به شهرستان قصرشیرین مسدود شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر قصرشیرین، اضافه نمود: همزمان با تعیین شدن شرایط شهرستان به لحاظ طبقه بندی اعلام شده به وسیله ستاد مدیریت کرونا و اجرای دستورالعمل مربوطه، ورودی های شهر از راستا سرپل ذهاب، گیلانغرب و خسروی مسدود و از ورود مسافران و خودروهای غیربومی به داخل شهر ممانعت می گردد.

وی گفت: هرگونه تخلف با اعمال قانون روبرو خواهد بود و ترددهای ضروری فقط با هماهنگی نیروی انتظامی میسر است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از همشهریان درخواست می کنم که همکاری لازم را با ماموران انتظامی و پلیس راه داشته باشند.

تاتار ادامه داد: همچنین در راستای اجرای دستورالعمل اجرای وظایف دستگاه های مربوطه در طرح جدید محدودیت کرونایی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا شهرستان قصرشیرین مطابق دسته بندی اعلام شده مشاغل و گروه هایی که مشمول تعطیلی می شوند شامل سطح سه و چهار فعالیت نمی نمایند و گروه یک و 2 نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت دارند.

او اضافه نمود: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع و هماهنگی دستگاه ها تمام موارد مندرج در دستورالعمل رعایت شده و تیم نظارتی در شهرستان در حال رصد فعالیت های بازار و اصناف است.

وی گفت: از مردم می خواهیم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی همکاری لازم را با دستگاه های مختلف لحاظ نمایند.

شمار جانباختگان کووید 19 در کرمانشاه به هزار و 172 نفر رسید

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت: ویروس کرونا جان 11 هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته را گرفت و شمار جانباختگان به هزار و 172 نفر رسید.

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این 11 نفر شامل چهار نفر در کرمانشاه، 2 نفر در سرپل ذهاب و در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، روانسر و دالاهو هم هر کدام یک نفر می گردد.

وی اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 207 بیمار جدید با علایم بیماری کووید 19 بستری و 141 نفر پس از بهبودی ترخیص شدند و هم اکنون 960 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38419

به "خبرنگاران فرماندار: مبادی ورودی به شهرستان قصرشیرین مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: مبادی ورودی به شهرستان قصرشیرین مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید