خبرنگاران کرونا به پرترددترین فرودگاه اروپا رسید

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- ویروس مرگبار کرونا با ورود به فرودگاه هیترو لندن 2 تن از کارکنان این فرودگاه پرتردد را در اروپا مبتلا کرد.

خبرنگاران کرونا به پرترددترین فرودگاه اروپا رسید

به گزارش بلومبرگ، پس از تایید و مثبت شدن آزمایش 2 تن از کارکنان بخش جابه جایی چمدان خط هوایی بریتیش ایرویز به ویروس کرونا در فرودگاه هیترو لندن شمار مبتلایان به کرونا در جامعه جهانی به بیش از یکصد هزار نفر رسید.

خط هوایی بریتیش ایرویز در بیانیه ای اعلام کرد: کارگران مبتلا به ویروس کرونا در خانه در حال بهبودی هستند.

یک فرد آشنا به این موضوع به بلومبرگ گفت: به دنبال این جریان تعداد کمی از همکاران در بخش حمل و نقل چمدان فرودگاه هیترو نیز مورد آزمایش قرار می گیرند.

همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف، 2 شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز و رایان ایر در هفته جاری صدها پرواز خود را به داخل و خارج از این کشور لغو کردند.

رایان ایر اعلام کرد که 25 درصد از پروازهای خود را کاهش داده و بریتیش ایرویز نیز تعدادی از پروازهای خود به مقاصد اروپایی و آمریکایی را لغو کرده است.

مقام های 2 شرکت هواپیمایی می گویند که آمار مسافران در چند هفته اخیر به دلیل تشدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، پروازهای بریتیش ایرویز از بزرگترین فرودگاه لندن (هیترو) به نیویورک، ایتالیا، فرانسه، اتریش، بلژیک، آلمان، ایرلند و سوئیس لغو و همچنین پروازهای فرودگاه گتویک به ایتالیا، فرانسه، آلبانی به حالت تعلیق درآمده است.

یک سخنگوی بریتیش ایرویز گفت؛ این اقدام در راستای کاهش تعداد مسافران براثر شیوع ویروس کرونا اجرا شده و قرار است پروازها در بازه زمانی 16 (26 اسفند) تا 28 مارس (9 فروردین 1399) با یکدیگر ادغام شوند.

شرکت هواپیمایی رایان ایر هم با صدور بیانیه مشابهی از کاهش و ادغام پروازها در بازه زمانی 17 مارس (27 اسفند) تا 8 آوریل (20 فروردین) خبر داد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21311

به "خبرنگاران کرونا به پرترددترین فرودگاه اروپا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا به پرترددترین فرودگاه اروپا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید