خبرنگاران گزارش رسانه های عربستان از حمله پهپادی انصارالله یمن

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - رسانه های رسمی عربستان شنبه شب از حمله پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به عربستان خبر دادند.

خبرنگاران گزارش رسانه های عربستان از حمله پهپادی انصارالله یمن

به گزارش خبرنگاران از رسانه های عربستانی، ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی بدون اشاره به جزییات بیشتر ضمن تأیید حمله پهپادی نیروهای انصارالله مدعی شد: یک فروند پهپاد در آسمان یمن رهگیری و منهدم شده است.

تا به امروز منابع یمنی و نیز یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص این حمله پهپادی اظهار نظری ننموده اند.

با تشدید حملات ائتلاف سعودی به مناطق غیر نظامی یمن، حملات بازدارنده و دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک عربستان در روزهای گذشته بار دیگر از سر گرفته شده است.

عربستان پس از حدود پنج سال از شروع جنگی همه جانبه که علیه مردم یمن به راه انداخت، نه تنها به اهداف خود دست نیافته، بلکه هزینه های زیادی را به اقتصادش تحمیل نموده است.

انصارالله پس از آن که عربستان توافق آتش بسی را که خود اعلام و سپس نقض کرد، حملاتش به مراکز حساس نظامی سعودی را از سر گرفته است.

از 2 سال گذشته یمن توانسته در زمینه فراوری سلاح های هوایی به پیشرفت قابل توجهی برسد که پیروزی های ارتش یمن و درماندگی دفاع هوایی عربستان را به دنبال داشته است.

نگاهی به افزایش توان موشکی و پهپادی یمن، نشان می دهد که یمنی ها از حدود سه سال پیش به فراوری موشک های پیشرفته و نیز هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) پرداخته اند اقدامی که موجب رجحان نظامی در مقابله با تجاوز سعودی ها شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42391

به "خبرنگاران گزارش رسانه های عربستان از حمله پهپادی انصارالله یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گزارش رسانه های عربستان از حمله پهپادی انصارالله یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید