درمان آلزایمر با مشتقات روغن نارگیل

به گزارش بلاگ پو، محققان به تازگی در مطالعات خود نشان دادند که مصرف نوشیدنی مشتق از روغن نارگیل می تواند به درمان آلزایمر یاری کند.

درمان آلزایمر با مشتقات روغن نارگیل

Yبه گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان داد که یک نوشیدنی مشتق از روغن نارگیل می تواند با بیماری های آلزایمر و زوال عقل مبارزه کند.

براساس گزارش سی تی وی نیوز، گاهی اوقات از دست دادن حافظه در پی پیری مغز رخ می دهد؛ دراین مرحله مغز کوشش می نماید انرژی های مورد نیازش را که معمولا به شکل گلوکز هستند دریافت کند.

محققان در مطالعه جدید خود در خصوص آلزایمر و زوال عقل نشان دادند؛ مغز سالمندان مبتلا به این عارضه می تواند از ماده ای به نام کتون برای تامین انرژی خود استفاده کند. کتون با مصرف نوشیدنی هایی از جمله مشتقات روغن نارگیل می تواند در بدن فراوری گردد.

استیفن کانن سرپرست نویسندگان این مطالعه از دانشگاه شربروک گفت: مشکل تامین انرژی در مغز را می توان با مصرف کتون ها به عنوان جایگزینی برای گلوکز مرتفع کرد.

وی اضافه نمود: همواره تصور می شد که مشکل تامین انرژی، ناشی از بیماری بوده و باعث مرگ سلول ها می گردد اما ما نشان دادیم که اینطور نیست و می توان از سوخت جایگزینی به نام کتون استفاده کرد تا مغز عملکرد بهتری داشته باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7513

به "درمان آلزایمر با مشتقات روغن نارگیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان آلزایمر با مشتقات روغن نارگیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید