دستگیری دو دزد حرفه ای با 16 فقره سرقت در زرند

به گزارش بلاگ پو، فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری دو دزد و کشف 16 فقره سرقت درشهرستان زرندخبر داد.

دستگیری دو دزد حرفه ای با 16 فقره سرقت در زرند

به گزارش خبرنگار از سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در زرند شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان نهاده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان زرند اضافه کرد: در اجرای این ماموریت مأموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی دزد را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ خدادادنژاد توضیح داد: در بازپرسی های به عمل آمده معین شد که متهم یک همدست نیز دارد که بلافاصله متهم دوم نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و معین شد که یکی از دزدان سابقه دار و حرفه ای است.

او در ادامه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان اطلاع داد و بیان داشت: تا به امروز متهمان به 16 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، منزل، و اماکن ساختمان های نیمه ساز و کارگاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی زرند در خاتمه از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه ها و هشدار های پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کند.

س

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21606

به "دستگیری دو دزد حرفه ای با 16 فقره سرقت در زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دو دزد حرفه ای با 16 فقره سرقت در زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید