دعوای توئیتری ترامپ با کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش بلاگ پو، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا توئیت های جنگ طلبانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

دعوای توئیتری ترامپ با کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه دونالد ترامپ را به خاطر توئیت های جنگ طلبانه علیه ایران محکوم کرده است. ترامپ در توئیت هایی اعلام کرده بود که اطلاع رسانی کافی به کنگره را در خصوص حمله نظامی احتمالی به ایران انجام داده ام.

ولی کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی به ترامپ هشدار داده است که او یک دیکتاتور نیست و کنگره قدرت و اختیارات مربوط به دستور دادن برای اقدامات جنگی را در اختیار دارد.

در این توئیت آمده است: این پست رسانه ای برای یادآوری این مساله است که بر اساس قانون اساسی آمریکا، قدرت و اختیارات جنگی مربوط به کنگره است. شما باید مفاد مربوط به قانون قدرت و اختیارات جنگی را مطالعه کنید و شما یک دیکتاتور نیستی.

ترامپ روز یکشنبه با انتشار توئیتی تهدید کرده بود که آمریکا به هرگونه تجاوز از سوی ایران یک واکنش غیرمتناسب نشان خواهد داد.

ترامپ این طور وانمود کرده است که این توئیت های منتشر شده وی به نوعی اطلاع رسانی به کنگره پیش از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران است.

الیوت انگل رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا قول داده است تا با هرگونه اقدام نظامی دولت ترامپ مخالفت کند.

وی با انتشار توئیتی نوشت: مردم آمریکا خواستار جنگ با ایران نیستند و من هم همین طور. ما باید این پیام روشن و آشکار را برای کاخ سفید ارسال کنیم: این کشور را درگیر یک جنگ با ایران نکن.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18806

به "دعوای توئیتری ترامپ با کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای توئیتری ترامپ با کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید