دیدار پرویز پرستوئی و قهرمانان کشتی با کولبران شهرستان مریوان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، برخی از چهره های هنری و ورزشی کشورمان با حضور در منزل آزاد و فرهاد خسروی دو کولبر نوجوان که آذرماه سال گذشته بر اثر سقوط بهمن و سرما درگذشتند، مردم روستای نی شهر مریوان مسائل و مسائل خود را برای این قهرمانان ورزشی کشور مطرح کردند.

دیدار پرویز پرستوئی و قهرمانان کشتی با کولبران شهرستان مریوان

در این دیدار چهره هایی همچون پرویز پرستویی، رسول خادم، کمیل قاسمی قهرمان المپیک و جهان و حسن رحیمی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک، سجاد گنج زاده قهرمان جهان و کاراته کا المپیکی و عباس طحان عضو سابق تیم ملی کشتی حضور داشتند که بسته های مواد غذایی نیز از سوی مؤسسه خیریه در میان مردم محروم این روستا توزیع کردند.

این اقدامات با توجه به برنامه های مؤسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) که تا به امروز برای کمک به مردم آسیب دیده از کرونا بیش از دومیلیارد تومان با کمک خیرین جمع آوری کرده است، انجام می شود. بر این اساس تا به امروز حدود 5000 بسته مواد غذایی بین مردم کمتر برخوردار در شهرهای تهران، شهرستان بهارستان و شهریار، روستاهای مرزی هیرمند استان سیستان و بلوچستان، استان قزوین، مازندران، گیلان و نیشابور و فریمان خراسان رضوی توزیع شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25676

به "دیدار پرویز پرستوئی و قهرمانان کشتی با کولبران شهرستان مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار پرویز پرستوئی و قهرمانان کشتی با کولبران شهرستان مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید