سرقت هالیوودی حوضچه های مخابراتی در پایتخت

به گزارش بلاگ پو، سرهنگ نجفی از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت تجهیزات مخابراتی اطلاع داد که به سبک فیلم های هالیوودی سرقت می کردند.

سرقت هالیوودی حوضچه های مخابراتی در پایتخت

به گزارش ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اواخر خرداد ماه سال گذشته پرونده به دادخواهی شرکت مخابرات از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان نمود: نماینده حقوقی شرکت مخابرات در اداره هفدهم، اظهار کرد، بیست و پنجم خرداد ماه سه حوضچه مخابراتی (تجهیزات و کابل شبکه ای) در محدوده میدان کتاب توسط دزد یا دزدان ناشناس به ارزش 5 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی اضافه نمود: کارآگاهان به دنبال اظهارات نماینده حقوقی شرکت مخابرات راهی محل سرقت شدند و در آنالیز های میدانی معین شد که یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در محل توقف و پس از یک ساعت حرکت می نماید که ظن پوششی بودن اتوبوس تحقیقات پلیسی ادامه پیدا می نماید.

این مقام انتظامی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان در آنالیز سیستمی متوجه شدند که در یک ماه گذشته نیز به همین شیوه و شگرد در محدوده خیابان 17 شهریور یک حوضچه های مخابراتی به ارزش 5 میلیارد ریال سرقت شده است.

وی اضافه نمود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات پلیسی و بازبینی تصاویر صحنه سرقت به دست آوردند که سرقت توسط همان باند با پوشش اتوبوس شرکت واحد صورت گرفته است.

نجفی ابراز کرد: با بدست آمدن این اطلاعات کارآگاهان پیروز به شناسایی و دستگیری مالک اتوبوس به هویت شهریار 50 ساله ساکن یکی از شهر های جنوبی کشور با هماهنگی های قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور مالک اتوبوس در اداره هفدهم متهم گفت، من اتوبوس را به سه راننده اجاره داده ام و آنان در تهران با شرکت واحد همکاری دارند و اطلاعی از سرقت ها ندارم، ابراز داشت: کارآگاهان با شنیدن اظهارات مالک اتوبوس، در یک اقدام پلیسی راننده اتوبوس بنام فرامز 47 ساله را شناسایی کردند و با دریافت دستور قضائی، بیست و سوم فروردین ماه امسال در مخفیگاهش در محدوده جنوب تهران بازداشت کردند.

سرهنگ نجفی اضافه نمود: راننده اتوبوش اعتراف کرد، من به اتفاق دو تن از دوستانم تصمیم به سرقت گرفتیم و با شناسایی حوضچه های مخابراتی پس از تاریکی هوا با اتوبوس روی درب حوضچه ها توقف می کردیم و از این طریق تجهزات و کابل های مخابراتی را سرقت می کردیم. اموال سرقتی را به افراد ناشناسی به قیمت پایینتری فروخته ایم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم و صرف زندگی نموده ایم.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی، در خاتمه اضافه نمود: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای دستگیری سایر همدستان متواری و مالخر اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم واقع شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23807

به "سرقت هالیوودی حوضچه های مخابراتی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت هالیوودی حوضچه های مخابراتی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید