سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است، مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند

به گزارش بلاگ پو، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در بازدید از مرکز قلب تهران به دو رکن اساسی هر جامعه یعنی سلامت و امنیت اشاره کرد و گفت: این دو رکن مکمل هم هستند.

سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است، مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری روز گذشته در بازدید از مرکز قلب تهران گفت: سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است که اگر خدشه ای به هر یک از رکن ها وارد شود اثرات جبران ناپذیری به جامعه وارد و بی ثباتی و ناامنی در آن حاکم خواهد شد و ما به عنوان نیروی انتظامی با اشرار، سارقان و افرادی که مخل امنیت هستند و ناهنجاری ایجاد می کنند نیز مقابله می کنیم.

سردار ظهیری بیان کرد: امروز خدمت شما رسیدیم تا بگوییم ما به عنوان پلیس در کنار شما مدافعان سلامت هستیم. شما که جان خود را در دست گرفتید و در خط مقدم می جنگید. اینکه می گویم خط مقدم واقعاً این چنین است. ما و ملت ایران قدرشناس بوده و این ایثار و فداکاری شما را فراموش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: شما در این خط مقدم که احتمال هر لحظه انفجار وجود دارد، خدمت می کنید. کسانی که در جبهه جنگ می جنگیدند رزمندگانی بودند که جان خود را می گذاشتند و از روی مین رد می شدند تا راه را باز کنند. همین وظیفه را شما انجام می دهید و این را شاهد هستیم. کسی که وارد این عرصه شود احتمال آلودگی او وجود دارد، وقتی آلوده شد احتمال دارد جان خود را از دست بدهد، با تمام این شرایط این کار را انجام می دهید و این جای تشکر و قدردانی دارد که بنده به نوبه خود به عنوان یک شهروند که در این کشور زندگی می کنم تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: تک تک عزیزانی که در این عرصه زحمت می کشند، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، خدمات و ... فرقی نمی کند دست به دست هم دادند، کمک کردند و توانستند با این ویروس مقابله کنند. شاهد هستیم در کشور های دنیا چه اتفاقاتی رخ می دهد، ولی شما عزیزان با همدلی، کمک و همگرایی حتی سبقت برای شیفت دادن می گیرید تا بتوانید به ملت خدمت رسانی کنید و این رکن اساسی سلامت و امنیت است که مکمل هم هستند و باید ما با کمک شما و شما با کمک ما بتوانیم خدمت رسانی به ملت ایران کنیم و ان شاءالله تا خاتمه این کار را ادامه دهیم.

وی گفت: در فرمایشاتی حضرت آقا فرمودند شما مدافعان در خط مقدم خوب درخشیدید و اوج افتخار این خدمت متعلق به کادر درمانی و مجموعه درمانی است. چه افتخاری بالاتر از اینکه حضرت آقا این لوح را به شما عزیزان دادند. واقعاً به نوبه خود به شما غبطه می خورم که در خط مقدم زحمت می کشید و ملت ایران قدردان شما عزیزان هستند.

سردار ظهیری ادامه داد: در سطح شهر گزارش هایی را می بینیم که چقدرمردم به فکر هم هستند، همدلی دارند، کمک مومنانه شروع شده. در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و نخواهیم دید که برای کمک به همنوع خود سبقت می گیرند و من به این ملت تبریک می گویم. امروز خدمتتان آمدیم و به کنندگی دست تک تک شما عزیزان را می بوسیم. افتخار می کنیم که بزرگان و همکاران خوبی هم، چون شما داریم که در عرصه سلامت زحمت می کشید و ان شاءالله خداوند به شما عزت و عاقبت به خیری عنایت کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: به محض اینکه ویروس کرونا در ایران شناخته شد و یک سری افراد سودجو که از این فرصت سوء استفاده و احتکار را شروع کردند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی به صورت تیم های مشترک تلفیقی با وزارت بهداشت و تعزیرات پیروز به شناسایی انبار های احتکار کالا در تهران و شهر های مختلف شدیم.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری در پایتخت حدود یک میلیون عدد ماسک، 22 میلیون جفت دستکش، نزدیک به 67 هزار لیتر الکل، 31 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ... کشف کرده است، گفت: البته این آمار متغیر است در این رابطه 189 نفر نیز در تهران دستگیر شدند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25121

به "سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است، مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است، مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید