سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها واریز شد

به گزارش بلاگ پو، معاون عمرانی وزیر کشور از واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها اطلاع داد.

سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها واریز شد

به گزارش ، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها اطلاع داد و اضافه نمود: تا سرانجام فروردین ماه 99 اعتبار مربوط به سهمیه سوخت 291 هزار خودرو تاکسی اینترنتی و فعال در آژانس ها محاسبه و به حساب رانندگان واریز شده است. سهمیه سوخت اردیبهشت ماه ناوگان عمومی نیز حداکثر تا 5 اردیبهشت محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان شهرداری و دهیاری های کشور تاکید نمود: بعضی از هموطنانی که در این بخش فعال هستند به دلایلی از جمله ایراد در اطلاعات هویتی راننده یا شناسایی خودرو، عدم تطبیق حساب بانکی اعلام شده با راننده، ناقص بودن اطلاعات، عدم پیمایش کافی مطابق دستورالعمل، عدم ارسال لیست توسط شرکت های عامل و... مشمول محاسبه نشده اند که باید سریعا به وسیله شرکت های خود نسبت به برطرف ایراد اقدام کنند تا امکان پرداخت سهمیه برای آن ها فراهم گردد.

جمالی نژاد به منظور تسریع در پرداخت سهمیه سوخت ناوگان فعال در آینده از شرکت های فعال در این حوزه خواست در ثبت اطلاعات رانندگان و مطابقت این اطلاعات در بخش های مختلف دقت کافی را داشته باشند تا در واریز ها تاخیر ایجاد نگردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26733

به "سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید