سود بانکی سرگشته و یله بلای جان مردم شده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، قاسم احمدی لاشکی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با تشکر از کوشش های رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی در جریان مذاکرات هسته ای و با اشاره به شروع اجرای برجام، گفت: امیدواریم دوران پسابرجام و پساتحریم، دورانی هدفمند و با برنامه باشد و به دوران شور و شوق مردم تبدیل گردد.

سود بانکی سرگشته و یله بلای جان مردم شده است

وی اضافه کرد: اولویت منابع اقتصادی آزاد شده ناشی از اجرای برجام باید رونق فراوری و اشتغال مردمی باشد که مقاومت و صبر آنها، ما را به اینجا رسانده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس تاکید نمود: برای یاری و خدمت به این مردم شکیبا، مهمترین نسخه حفظ وحدت و همدلی است.

احمدی لاشکی گفت: اقتدار امروز کشور نیز در سایه همین وحدت بدست آمده که گوشه ای از آن را دلاوران سپاه در هفته گذشته و در خلیج فارس، به دشمنان و ارتجاع منطقه نشان دادند.

وی در ادامه با تشکر از اقدامات موثر دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال، ابراز امیدواری کرد که قطعات سه، چهار و پنج این پروژه نیز تا خاتمه سال آینده تکمیل گردد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در ادامه با بیان اینکه سود بانکی سرگشته و یله همچنان بلای جان مردم است، گفت: آیا رسالت بانک ها دلالی است یا حمایت از مردم!؟

احمدی لاشکی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بانک ها تاخیر یک وام دو میلیونی را تاب نمی آورند اما برای 50 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی که در دست 400 نفر است، کاری نمی نمایند.

وی در خاتمه خطاب به وزیر کشور گفت: آیا می دانید چرا دریاخواری در شمال کشور باب شده است؛ چون وزارت کشور برای مصوبه مجلس هشتم مبنی بر تاسیس سازمان توسعه و عمران سواحل و دریا، با نگاه تفننی وقت گذاشته نه برای صیانت از بیت المال و تغییر در گردشگری.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20896

به "سود بانکی سرگشته و یله بلای جان مردم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود بانکی سرگشته و یله بلای جان مردم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید