سیلی که به قیمت از دست رفتن مدال جهانی براری تمام شد!

به گزارش بلاگ پو، سیلی محمدحسین برخواه به صورت محمدرضا براری ملی پوش دسته 109 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری در رقابت های جهانی عشق آباد باعث پارگی پرده گوش براری و از دست رفتن مدال جهانی او شد!

سیلی که به قیمت از دست رفتن مدال جهانی براری تمام شد!

به گزارش خبرنگاران ، سیلی محمدحسین برخواه به صورت محمدرضا براری ملی پوش دسته 109 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری در رقابت های جهانی عشق آباد باعث پارگی پرده گوش براری و از دست رفتن مدال جهانی او شد! در رشته وزنه برداری رسم بر این است که وقتی وزنه بردار در کورس رقابت حرکتی را از دست می دهد، سرمربی تیم برای اینکه او را به هوش بیاورد، چند سیلی به صورت ورزشکارمی زند تا شرایط روحی و تمرکز او دوباره به حال اولیه بازگردد. گویا در رقابت دسته 109 کیلوگرم مسابقات جهانی 2018 ترکمنستان در شرایطی که رقابت برای کسب مدال بین وزنه برداران مدعی این وزن روی تخته بالا گرفته بود، سرمربی تیم ملی وزنه برداری (محمدحسین برخواه) برای اینکه محمدرضا براری نماینده کشورمان در این وزن از کورس رقابت با رقبای قدرتمند خود عقب نماند متوسل شد به همین ابزار و چند سیلی به صورت ملی پوش 109 کیلویی کشورمان زد.

از بخت بد محمدرضا براری، گویا پرده گوش این ملی پوش در زمانی که او از سرمربی تیم ملی وزنه برداری چند سیلی ناقابل را نوش جان می نماید، دچار پارگی شده و آسیب جدی می بیند! همان موقع براری وقتی می خواسته روی تخته مسابقه برود احساس می نماید که سرگیجه شدیدی دارد. تا حدی که نمی توانسته تعادلش را هنگام وزنه زدن حفظ کند! اما بازهم با همان شرایطی که برایش ناخواسته و غیر عمدی پیش آمده بود، روی تخته می رود تا از کورس رقابت در این وزن عقب نماند. اما در نهایت بخاطر شدت آسیب دیدگی توان حفظ تعادل وزنه های سنگین را نداشت و در نهایت بخاطر تحمل سیلی هایی که بنابود او را هوشیار کند، مدال جهانی را از دست داد!

براری حالا، بعد از اینکه در معاینات اولیه مطمئن شده است، که پرده گوشش پاره شده و احتیاج به جراحی دارد، بیشتر از این دلخور و ناراحت است که چرا سرمربی تیم ملی در حالی که می داند چه بلایی سر گوش او آورده است، پیگیر وضعیت درمانی این وزنه بردار نیست.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2818

به "سیلی که به قیمت از دست رفتن مدال جهانی براری تمام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلی که به قیمت از دست رفتن مدال جهانی براری تمام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید