سی ان ان: احیای اقتصاد آمریکا پس از کووید 19 سال ها زمان خواهد برد

به گزارش بلاگ پو، در حالی که بیماری کووید 19 و پیامدهای آن سراسر دنیا را فرا گرفته و آمریکا از جمله کشورهایی است که بیشترین آسیب را از این بیماری دیده است، شبکه سی ان ان جبران این پیامدها و احیای اقتصاد آمریکا را کاری زمان بر دانسته که نه چند ماه، بلکه چندین سال به طول خواهد انجامید.

سی ان ان: احیای اقتصاد آمریکا پس از کووید 19 سال ها زمان خواهد برد

به گزارش ایسنا، سی ان ان در این مطلب نوشته است، در حالی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته است، افزایش شدید تقاضا پس از این بحران اقتصاد آمریکا را دوباره تقویت خواهد نمود، بسیاری از مشاغل پس از شرایط فعلی با ظرفیت پایین تری به فعالیت ادامه خواهند داد.

این مطلب خاطرنشان می نماید که با کمرنگ شدن شیوع کرونا و بازگشایی مشاغل، فروشگاه ها، رستوران ها و سالن های سینما احتمالا با کاهش ظرفیت به کار خود ادامه می دهند و این به آن معناست که برای مثال یک کافه که شش پیشخدت دارد، احتمالا تنها به سه تن از آنان احتیاج خواهد داشت و علاوه بر آن، تضمینی وجود ندارد که بسیاری از مشاغل دوباره به روال عادی بازگردند.

چنین وضعیتی می تواند کاهش جمعیت شاغلین را در پی داشته باشد که به معنای کاهش افرادی خواهد بود که توانایی خرید خودرو یا رفتن به تعطیلات را دارند. چنین روندی نشان دهنده رویارویی صنایعی مانند گردشگری، سرگرمی و مهمان داری با موانع بزرگی است. بنابراین پس از انتها جنگ با کرونا، کوشش برای بازیابی اقتصاد آمریکا نه چند ما، بلکه چندین سال به طول خواهد انجامید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25664

به "سی ان ان: احیای اقتصاد آمریکا پس از کووید 19 سال ها زمان خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: احیای اقتصاد آمریکا پس از کووید 19 سال ها زمان خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید