شرایط ارزی کاروان المپیک ایران، ارسال 500 هزار یورو به توکیو

به گزارش بلاگ پو، کیکاوس سعیدی درگفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه کمیته ملی المپیک برای اعزام کاروان به 6 رویداد مصوب در امسال در مجموع به 2 میلیون دلار ارز احتیاج دارد، گفت: نیمی از این بودجه یعنی یک میلیون دلار ویژه کاروان اعزامی به بازی های المپیک است و نیم دیگر بودجه باید برای کاروان های اعزامی به 5 رویداد دیگر هزینه گردد.

شرایط ارزی کاروان المپیک ایران، ارسال 500 هزار یورو به توکیو

وی توضیح داد: از مجموع یک میلیون دلاری که برای کاروان المپیک پیش بینی شده است، 500 هزار دلار از قبل خریداری و به توکیو هم ارسال شده است. در واقع کمیته ملی المپیک هزینه های لازم برای اقامت، ترانسفر فرودگاهی و داخل شهری، هتل، پاداش پای سکو و ... را تامین و به توکیو ارسال نموده تا مسئله ای از این حیث نداشته باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید نمود: بخش به جای مانده ارز مورد احتیاج کاروان المپیک هنوز خریداری نشده است. در تامین بودجه لازم برای خرید 500 هزار دلار به جای مانده مسئله ای نداریم. در اولین فرصت آن را خریداری می کنیم. البته بخشی از 500 دلار به جای مانده باید در همین ایران هزینه گردد اما بخش دیگر آن را به توکیو ارسال می کنیم.

سعیدی گفت که در خصوص دیگر رویدادهایی که کمیته ملی المپیک اعزام کاروان به آن در امسال را در برنامه دارد هم در زمان مقرر اقدام لازم برای تهیه ارز انجام می گردد.

وی بعلاوه در خصوص بودجه 1400 فدراسیون ها و تخصیص بخش به جای مانده آن گفت: فعلا تخصیص نوی از دولت نداشته ایم به همین نمی توان در خصوص تخصیص مرحله نو و زمان آن پیش بینی دقیقی داشت. البته رئیس کمیته ملی المپیک رایزنی هایی داشته تا بتواند طی هفته های آینده تخصیص نوی از دولت بگیرد و تا تیرماه پرداختی به فدراسیون ها را صد درصد کند. به هر حال فدراسیون ها نیمی از بودجه خود را دریافت نموده اند و این اتفاقی است که هیچ سال دیگری شاهد آن نبوده ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک بعلاوه انجام تعهد این کمیته نسبت به پرداخت حقوق المپین ها را یادآور شد و اظهار داشت: یک مرحله از حقوق ورزشکارانی که صاحب سهمیه المپیک شدند به طور کامل به وسیله کمیته پرداخت شد. از حقوق مرحله سوم هم مبنا بر این بود که کمیته نیمی از آن را پرداخت کند که این مهم هم در خصوص همه المپین ها اجرا شده است. شاید فقط ورزشکارانی که اخیرا سهمیه آنها قطعی شده حقوق مرحله سوم خود را از کمیته دریافت ننموده باشند که این هم تا خاتمه خردادماه انجام می گردد.

سعیدی تاکید نمود پس از اتمام رقابت های گزینشی المپیک در تمام رشته ها و پیش از اعزام کاروان به توکیو، کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت حقوق به المپین ها با تمام ورزشکاران و مربیان تسویه خواهد نمود.

پریها

پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و گردشگری
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51509

به "شرایط ارزی کاروان المپیک ایران، ارسال 500 هزار یورو به توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ارزی کاروان المپیک ایران، ارسال 500 هزار یورو به توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید