آغاز دیرهنگام در مسیر المپیک توکیو

به گزارش بلاگ پو، این کمیته در حالی شکل گرفته که یک سال و نیم تا بازی های المپیک 2020 باقی مانده و تازه ورزش ایران به فکر انجام اقداماتی در راستای المپیک پیش رو افتاده است.

آغاز دیرهنگام در مسیر المپیک توکیو

به گزارش خبرنگاران ،آغاز دیرهنگام در مسیر المپیک توکیو

با تصمیم ستاد عالی بازی های المپیک قرار بر این شد که با تشکیل یک کمیته کارشناسی برنامه فدراسیون ها برای المپیک 2020 آنالیز گردد. ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک روز شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه داد و رسما برنامه این ستاد برای بازی های المپیک 2020 آغاز شد. طبق توافق اجرا شده قرار شد کمیته ای متشکل از نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکیل گردد تا با دعوت از فدراسیون ها، برنامه های آنها را در بازی های المپیک 2020 مورد ارزیابی قرار دهد. در همین راستا معین شده که اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، نمایندگان کمیته و وزارت در این بخش هستند.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در این رابطه می گوید: ما در ابتدا از رشته های مدال آور آغاز می کنیم. 4-5 رشته ای را که می دانیم مدال دارند دعوت می کنیم و برنامه هایشان آنالیز می گردد. در ادامه به رشته هایی می پردازیم که سهمیه می گیرند اما مدالی در المپیک ندارند. وزیر ورزش خواسته جلسات ستاد فشرده تر برگزار گردد من هم بعد از هماهنگی با آقای رغبتی جلسات را آغاز می کنیم.

این کمیته در حالی شکل گرفته که یک سال و نیم تا بازی های المپیک 2020 باقی مانده و تازه ورزش ایران به فکر انجام اقداماتی در راستای المپیک پیش رو افتاده است. المپیک توکیو با المپیک های قبلی متفاوت است و تیم ها شرایط سختی برای کسب سهمیه المپیک دارند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3385

به "آغاز دیرهنگام در مسیر المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز دیرهنگام در مسیر المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید