عربستان خواستار توقف پخش تصاویر عملیات نصر یمن شد

به گزارش بلاگ پو، فارس نوشت: یکی از مدیران رسانه ای یمن فاش کرد پس از انتشار تصاویر شکست سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در جنوب عربستان و اسارت صدها شبه نظامی آن، ریاض از طریق متحدان غربی خود خواستار توقف پخش این تصاویر شده است.

عربستان خواستار توقف پخش تصاویر عملیات نصر یمن شد

حمید رزق از مدیران شبکه المسیره یمن، به نشریه المسیره -نزدیک به انصارالله- گفت، عربستان سعودی صبح یکشنبه (29 سپتامبر) از طریق واسطه های غربی درخواست کرده که انتشار تصاویر عملیات نصر من الله ارتش یمن در جنوب عربستان متوقف شود.

روز گذشته سخنگوی نیروهای مسلح یمن در کنفرانسی خبری، تصاویری از عملیات موسوم به نصر من الله ارتش یمن به نمایش گذاشت که در آن نشان داده شد، صدها نیروهای ائتلاف که بیشترشان یمنی های به خدمت گرفته شده هستند، در کمین ارتش یمن گرفتار شده و اسیر شده اند.

رزق توضیح داد که عربستان از طریق واسطه های غربی پیام داده است که حاضر است در مقابل توقف پخش تصاویر عملیات، عملیات تبادل اسرای سعودی را آغاز کند. عربستان در این پیشنهاد از اسرایی که سعودی نیستند و از یمنی ها یا ملیت های دیگر هستند، سخنی به میان نیاورده است.

تصویری از اسرای عملیات نصر

حمید رزق همچنین گفته که این درخواست ها نمونه های مشابهی دارد چرا که اخیرا آمریکا و انگلیس تلاش کردند با هیأت مذاکره کننده یمنی که در مسقط (پایتخت عُمان) است، تماس بگیرند و احتمال می رود که عربستان را به کنار گذاشتن انکار واقعیت تلخ موجود ترغیب کنند.

در همین ارتباط، عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته امور اسرا در دولت نجات ملی یمن (در صنعاء)، امروز از ابتکار یکجانبه این دولت در آزادی 350 اسیر ائتلاف سعودی از جمله سه اسیر سعودی خبر داد.

310 310

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12665

به "عربستان خواستار توقف پخش تصاویر عملیات نصر یمن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان خواستار توقف پخش تصاویر عملیات نصر یمن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید