عزیزی: گلف دیگر برچسب رشته لوکس را ندارد، همه دیدند این رشته گردآورنده دوستی هاست

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون گلف گفت: امروز همه دیدند گلف با وجود مسائل زیرساختی گردآورنده دوستی هاست.

عزیزی: گلف دیگر برچسب رشته لوکس را ندارد، همه دیدند این رشته گردآورنده دوستی هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم اختتامیه جام گلف دیپلمات ها با حضور سفرا، دیپلمات ها و کاردان های سفارتخانه ها، نمایندگان مجلس و اهالی ورزش و گلف در رستوران گردان برج میلاد برگزار گردید.

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در این مراسم گفت: به یُمن حضور شما در نخستین رویداد گلف در سال جدید این جام با نام یادواره قهرمان حسین پور برگزار گردید. این مسابقه نقطه عطف تعامل و وفاق دیپلماتیک ترین ورزش دنیا بین خانواده گلف در سال جدید است. گلف دیگر برچسب رشته لوکس و گران را ندارد. فدراسیون ما قریب 25 سال سابقه دارد. گلف با صد سال سابقه فعالیت در ایران از سال ها قبل پیشرفت خود را شروع نموده است.

رئیس فدراسیون گلف یادآور شد: بیش از 40 دیپلمات از 30 کشور در مسابقه شرکت یا بازدید کردند یا در اختتامیه هستند. از آنجا که این رشته وارد المپیک شده است، با همکاری دستگاه ورزش و خانواده گلف رقابت برای المپیک 2024 را شروع نموده و ارتقای این رشته را هدف قرار داده ایم. امروز همه دیدند گلف با وجود مسائل زیرساختی گردآورنده دوستی هاست.

وی بیان کرد: کنار این رویداد هموطنان خود را از یاد نبردیم و کوشش کردیم یاری دهنده هموطنان سیل زده باشیم. در این راستا تفاهم نامه بین سازمان جوانان و هلال احمر با رسانه های ورزشی برای دعوت ورزشکاران به چالش یاری به سیل زدگان منعقد می گردد.

عزیزی گفت: از همکاری وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی می کنم، به خصوص دیپلمات ها که سهمی زیاد در توفیق این جام داشتند. فدراسیون گلف ایران با برگزاری سالیانه این مسابقات و کلاس آموزشی در خدمت دیپلمات ها خواهد بود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6552

به "عزیزی: گلف دیگر برچسب رشته لوکس را ندارد، همه دیدند این رشته گردآورنده دوستی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: گلف دیگر برچسب رشته لوکس را ندارد، همه دیدند این رشته گردآورنده دوستی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید