غیبت احتمالی هافبک بارسلونا در بازی برگشت مقابل سویا

به گزارش بلاگ پو، بازیکن جوان تیم فوتبال بارسلونا در بازی شنبه شب این تیم برابر سویا آسیب دید و احتمالاً از رویارویی مجدد با تیم آندلسی باز خواهد ماند.

غیبت احتمالی هافبک بارسلونا در بازی برگشت مقابل سویا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد که پدری بازیکنی که در جریان بازی شب گذشته (شنبه) کاتالان ها در خانه سویا در هفته بیست و پنجم لالیگا مجبور به ترک میدان شد، آسیب دیده است و به این ترتیب محتمل است که او فرصت رویارویی مجدد با سویا در روز چهارشنبه هفته جاری در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را از دست بدهد.

پدری در دقیقه 71 این بازی آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد. پس از بازی، سایت رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که این بازیکن 18 ساله آسیب دیده است. همچنین پس از مسابقه کلیپ هایی منتشر شد که پدری را در حال رفتن با عصا پس از پیاده شده از اتوبوس تیم برای بازگشت به هتل تیم نشان می داد. به نظر می رسد که مصدومیت پدری از ناحیه پای چپ که سعی می کرد کوچکترین فشاری به آن وارد نگردد، آنقدر هست که مانع از حضور او در بازی چهارشنبه شب گردد، جایی که بارسلونا باید باخت 2 بر صفر بازی رفت را جبران کند.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا، پدری از ناحیه تحتانی عضله ساق پای چپ آسیب دیده است، اما میزان دقیق مصدومیت او امروز با انجام معاینات تکمیلی معین خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44296

به "غیبت احتمالی هافبک بارسلونا در بازی برگشت مقابل سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی هافبک بارسلونا در بازی برگشت مقابل سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید